Gå til innhold

Liker ei jente som har kjæreste ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtta hun Istad og vi snakka liksom i halv time midt på en rush hour vei- blokkerte veien litt for folk som sykla og sånt men det virka ikke som det plaga henne hun fortsatte samtalen og snakket om ting og tang. Hun er utvekslingstudent og har kjæreste i hjemlandet. Tror de har vært sammen lenge. Men under hele samtalen snakket vi sammen og så på hverandre i øyene og det var mye smil og sånt. Hun var veldig glad for å se meg sa hun, jeg spurte henne om å se på film og middag og hun sa hun kunne lage kake til meg :P men får ikke sett hun før neste uke. Hun skulle til hjemme landet en tur, hun sa uansett i slutten at jeg ser frem til neste gang jeg ser deg. Liksom angående det middagen. Men serr hun jenta her er syk fin. Ikke skriv om dere vil si glem hun og datt hun er tatt. Hun sa at hun hadde tenkt å legge meg til på fb men visste ikke om hun skulle legge meg til haha, hadde bare møtt hun en gang før i dag, jeg kjenner en gutt som var her i fjor som hun kjenner også så det var lett å komme i kontakt med hun. Ettersom han hadde fortalt henne om meg. Tror dere det er mulig å stjele damer som er opptatt gutta og jentar ? Har dere opplevd noe slikt?

Anonymous poster hash: 3f3c3...11f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oi, det var litt tungt å lese, men om jeg skjønte historien riktig så virker hun da ikke akkurat helt uinteressert.

Det er ganske lett å stjele en natt med folk som er opptatt, men å stjele dem helt er en aldeles annen sak. Jeg tipper du i beste fall kan få en liten affære med henne, men det blir nok fort sånn at hun drar tilbake til hjemlandet og kjæresten sin etterhvert, så det er ikke en veldig smart vei å gå om du kjenner du ikke kommer til å takle at det ender sånn.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 3
Skrevet

Been there, done that. Det varte en god stund også, men til slutt så var hun trolig utro mot meg. Spørsmålet du bør stille deg er: Når forelskelsesrusen legger seg, tror du at hun også kan finne på å gjøre det samme mot deg? 

I mange tilfeller er svaret på det spørsmålet ja. En gang utro, alltid utro og det er i det hele tatt lurt å holde seg unna folk som sterkt vurderer om de ønsker å være utro mot sin nåværende partner. Dessverre måtte jeg selv lære det på den harde måten i løpet av de yngre års dumskap. Det anbefales ikke. 

Anonymous poster hash: 190b7...d07
Skrevet

Sry at det ble vanskelig å lese ettersom jeg ikke lage avsnitt på mobilen. Men ja hun har seriøst noen fine øyner selv om de er brune hun er veldig eksotisk. Type jente jeg hadde giftet meg med. Men nei jeg tenker ikke å ha noe seriøst med hun, selv om en annen verden så ville jeg gjerne hatt hun, men spørsmålet er om hun egentlig har lyst på meg. Noen ganger velger man ikke å være utro bevisst tenker jeg, folk rundt det tenner det fortsatt selv om du er i et forhold og når du møter en jente som du syns er top 3 jenter - perfekte da blir man litt satt ut og vil gjerne bruke litt tid på hun. Nei men jeg skal prøve meg selv om jeg forventer ingenting. Men det er liksom ikke bare sex jeg tenker når jeg vil ha hun, jeg vil virkelig ta hun der - hun er som en søt engel. Å ha litt romanse med hun der må være supert. Kvinner er som vin - det er liksom trist å miste muligheten å drikke en vin som mange andre får aldri muligheten til, når muligheten er der. Ja hun er type jente jeg kunne forelsket meg i, men jeg vil bare ha et kort forhold til hun før hun stikker og kanskje forbli gode venner :) skrevet fra min mobil.

Skrevet

Vel, det er jo ikke uvanlig at man møter noen man forelsker seg i selv om man har kjæreste. Men om man er nogenlunde oppegående så gjør man det da slutt med kjæresten før man innleder noe med noen andre.

Anonymous poster hash: e708b...036
Skrevet

Sry at det ble vanskelig å lese ettersom jeg ikke lage avsnitt på mobilen. Men ja hun har seriøst noen fine øyner selv om de er brune hun er veldig eksotisk. Type jente jeg hadde giftet meg med. Men nei jeg tenker ikke å ha noe seriøst med hun, selv om en annen verden så ville jeg gjerne hatt hun, men spørsmålet er om hun egentlig har lyst på meg. Noen ganger velger man ikke å være utro bevisst tenker jeg, folk rundt det tenner det fortsatt selv om du er i et forhold og når du møter en jente som du syns er top 3 jenter - perfekte da blir man litt satt ut og vil gjerne bruke litt tid på hun. Nei men jeg skal prøve meg selv om jeg forventer ingenting. Men det er liksom ikke bare sex jeg tenker når jeg vil ha hun, jeg vil virkelig ta hun der - hun er som en søt engel. Å ha litt romanse med hun der må være supert. Kvinner er som vin - det er liksom trist å miste muligheten å drikke en vin som mange andre får aldri muligheten til, når muligheten er der. Ja hun er type jente jeg kunne forelsket meg i, men jeg vil bare ha et kort forhold til hun før hun stikker og kanskje forbli gode venner :) skrevet fra min mobil.

Det er ikke det som gjør det vanskelig å lese,men at du har veldig mange skrivefeil.

Men jeg ville nok ha sett hvordan dette gikk. Ikke sikkert at hun vil gjøre det slutt med kjæresten i hjemlandet.

Spørs jo litt hvor lenge hun skal være her. Kanskje hun ikke er på jakt etter noe seriøst forhold hvis hun skal tilbake snart.

Anonymous poster hash: e9f74...168

Skrevet

Det er ikke det som gjør det vanskelig å lese,men at du har veldig mange skrivefeil.

Men jeg ville nok ha sett hvordan dette gikk. Ikke sikkert at hun vil gjøre det slutt med kjæresten i hjemlandet.

Spørs jo litt hvor lenge hun skal være her. Kanskje hun ikke er på jakt etter noe seriøst forhold hvis hun skal tilbake snart.

Anonymous poster hash: e9f74...168

Skriver for fort og lar autokorrekt styre Ass, ork å skrive riktig, men skal skjerpe meg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...