AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Vasket nettopp første vask her jeg har flyttet. Valgte programmet "lettstelt", og 40 grader. Maskinen vasket bare i 25 min, er dette riktig? Ser ut som klærne er rene nok, var ikke veldig skitne i utgangspunktet, men pleier ikke en vask vare opp mot til og med 2 timer? Det var ingen tidsinnstilling. Valgte bare programmet som beskrev klærne jeg hadde oppi best - ut fra manualen. Har ikke vasket mye klær selv tidligere, fordi jeg nettopp har flyttet ut og hjemme var far behjelpelig:) Er det et annet program jeg heller burde velge? Utenom ullprogram, miniprogram og fin/syntetisk er det bare Kok-/kulørvask jeg kan velge. Sistnevnte ødelegger stretchen i jeansen.. Anonymous poster hash: 362f3...530
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 bump! Anonymous poster hash: 09c96...51e
kanelsnurr Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Det er vanskelig å svare på om det er riktig at akkurat det programmet, på akkurat den maskinen bare skal ta 25 minutter. Men, min er erfaring er i alle fall (både fra studentby, og fra vaskerommet i borettslaget) at sånne store "vaskeroms-vaskemaskiner" bruker kortere tid enn de man har hjemme. Er vel fordi de tar inn vann som allerede er varmt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Er det sånn stor industri maskin så høres det helt riktig ut Anonymous poster hash: c8511...318 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Det er vanskelig å svare på om det er riktig at akkurat det programmet, på akkurat den maskinen bare skal ta 25 minutter. Men, min er erfaring er i alle fall (både fra studentby, og fra vaskerommet i borettslaget) at sånne store "vaskeroms-vaskemaskiner" bruker kortere tid enn de man har hjemme. Er vel fordi de tar inn vann som allerede er varmt. Maskinene her på BSN i Nydalen hvor jeg bor veier tøyet og dess mer det er i maskinen jo lengere tid bruker den. Og den bruker varmt vann og sparer vel mye tid på det.Anonymous poster hash: e2189...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Okei, tusen takk for svar folkens! Da er det nok riktig Anonymous poster hash: 09c96...51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå