Gå til innhold

Hvor fort definerer man ett forhold...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ett veldig brent barn kan man vel si mildt.

Etter jeg ble separert har jeg kun rotet meg bort i menn som har hatt andre ønsker enn meg, og jeg har ved to anledninger virkelig endt opp såret og fortvilet.

Nå har jeg datet en fyr noen ganger, og jeg begynner å tenke..det gjør jeg i grunn alt for fort men det har sine årsaker.

Litt fordi jeg på en måte ikke er over min siste flamme, og tenker at jeg ville sannsynligvis slitt VELDIG om han plutselig sto på døren min og ville ta opp kontakten.

Det er en liten tanke som sier meg at det kan skje, men samtidig vil jeg ikke kaste bort livet mitt på å sitte og vente på denne tullingen som har oppført seg mildt sagt ganske ufint mot meg.

Denne karen jeg har møtt er en hyggelig fyr og vi koser oss i selskap med hverandre..tror jeg iallefall da.

Jeg skriver tror, fordi jeg har trodd det de to andre gangene også men så har det skjært seg etter noen uker fordi hensiktene ikke har vært stuerene.

Da har jeg aldri tenkt på å si noe om hva det er vi egentlig gjør med hverandre og hva man egentlig er ute etter.

Det er tidlig, kanskje egentlig alt for tidlig.. men jeg er ikke interessert i å holde på med noen som feks driver med flere samtidig som meg.

Jeg vil ha en person som er ærlig fra dag 1 og som ikke spiller spill med meg.. en som behandler meg med respekt.

Og hvordan kan jeg vite om denne karen er i denne gaten uten å ta det opp som ett tema.

Jeg for min del ønsker ikke gå inn i ett forhold, det er for tidlig - men jeg vil være eksklusiv med ham uten å holde på med andre..

Jeg vet heller ikke om han er rett person for meg, men det finner man jo ikke ut uten å prøve det ut heller.

Når er det egentlig ok å si noe om slike ting?

Vi er i midten av 30 årene begge to og med barn på hver vår kant.

Anonymous poster hash: 83bbe...29c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett forhold er vel definert som noe annet ingen, to eller flere forhold.

Anonymous poster hash: 5bbde...46c
  • Liker 1
Skrevet

Ett forhold er vel definert som noe annet ingen, to eller flere forhold. Anonymous poster hash: 5bbde...46c

Ts her..

Skjønte ikke svaret ditt jeg..

Skrevet

Jeg synes det er helt ok å ta opp det når man begynner å ha sex. Det sier seg selv (eller rettere sagt: burde si seg selv) at man ikke har sex uten kondom med noen som har sex med flere samtidig. Og de aller fleste menn vil veldig gjerne slippe kondom.

Skrevet

Jeg syntes det er helt greit å definere forholdet fort. Uten å bli kjærester med en gang såklart.

Jeg og min samboer definerte på en måte hva vi var med en gang vi begynte å holde på. Nå hadde vi kjent hverandre en stund og jobbet på samme sted så vi møttes daglig.

Uansett. Jeg hadde aldri ville ha innledet et seksuelt forhold til en jeg er interessert i uvitende om han har sex med flere. Dette fordi jeg ikke er med på programmet Ungkaren, og syntes at man kan date en og en av gangen. Da kan man heller bare finne fort ut at det ikke fungerte, men å gå på en tredje eller fjerde date med flere personer på en gang syntes jeg ikke er fint gjort. 

Skrevet

Når man begynner å ha sex jevnlig og ofte så syns jeg man kan spørre om man skal se på om man kan bli kjærester eller om han ser for seg å fortsatt ville date andre.

Anonymous poster hash: b8626...696
Skrevet

Hvis det er en jeg virkelig liker setter jeg grenser fort. Jeg sier i klartekst: "

Jeg vil ha deg" "ingen spill" - når jeg er så åpen om meg og mitt og helt tydelig og ærlig om det jeg ønsker så smitter det over positivt hvis det er en bra mann.

Vil ikke ha en som også dater andre-er han riktig dater han kun deg-de andre lukes vekk.

Forhold vil jeg som regel inn i fortest mulig, dvs en som kan bli kjæresten min- og det forlanger jeg ganske fort….

Slik er det å treffe den rette :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  

Vær ærlig, ikke hold igjen- våg å lev litt! :twisted:  

Anonymous poster hash: e39a3...c2d

Anonymous poster hash: e39a3...c2d
Skrevet

Det må jo være greit å ta opp ganske tidlig tenker jeg. Ikke sånn "er vi kjærester nå?", men at dette er noe man har lyst til å prøve om kan fungere.

Her ble det en sånn prat på 4. date. (da hdde vi harr sex på 3. date) Han som tok det opp faktisk, ved å spørre: "er vi der at dette er noe vi ønsker å se om vi kan få til å fungere? Altså vi to?" Var ganske søtt egentlig. Jeg hadde ikke helt tenkt så langt, men hadde fjernet profilen fra nettdatingen fordi jeg ikke gadd bruke tid på å svare på meldinger når jeg dater noen. Men var jo veldig hyggelig å høre at han hadde fjernet profilen sin også. Men det er ikke sånn at jeg definerer oss som kjærester ennå, selv om vi til en viss grad oppfører oss sånn. Men det er noe vi begge to ønsker å se om kan fungere, og urvikle seg. Hyggelig tanke! :biggrin:

Anonymous poster hash: 85c8d...80d
  • Liker 1
Skrevet

Ts her..

Skjønte ikke svaret ditt jeg..

Ett er tallord. Når du sier du er ett barn og i ett forhold spesifiserer du at at du ikke er to barn eller to forhold. Artikkelen er et.

Skrevet

Ett er tallord. Når du sier du er ett barn og i ett forhold spesifiserer du at at du ikke er to barn eller to forhold. Artikkelen er et.

Å kjære vene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...