Gå til innhold

Inneklima-vond lukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Leier en leilighet som er delvis over bakken. Inneklimaet her er elendig, det er kaldt og fuktig og det lukter vondt.

Noen som har tips for å bedre dette?

Lufter hver dag(når jeg er her), og jeg har kjøpt en luftavfukter. Men den er av dårlig kvalitet, så mulig jeg må kjøpe en bedre.

Rørene er dårlige og jeg har ikke vindu på badet. Lukter veldig gammelt og rart her.

Å flytte er ikke aktuelt.

Anonymous poster hash: 0dc28...62c

Videoannonse
Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Først bør du få sjekke om det muggsopp i leiligheten og få det ordnet. Ozonbehandling kan utføres av flere selskaper som driver med sanering. Dette tar noen timer hvor du deretter må lufte ut hele leiligheten etterpå før du kan oppholde deg der. Men fjerner så og si alt av lukt.

Anonymous poster hash: 18831...cc8

Skrevet

Først bør du få sjekke om det muggsopp i leiligheten og få det ordnet. Ozonbehandling kan utføres av flere selskaper som driver med sanering. Dette tar noen timer hvor du deretter må lufte ut hele leiligheten etterpå før du kan oppholde deg der. Men fjerner så og si alt av lukt.Anonymous poster hash: 18831...cc8

Er vi ikke kommet lengre på kg enn at folk fortsatt anbefaler ozonbehandling? Hjelpes!

Anonymous poster hash: 1e126...1dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...