AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Nå er jeg blitt nødt til å kjøpe meg ny pc. Spørsmålet er om jeg skal kjøpe windows pc eller mac. jeg har ikke peiling egentlig på data, men jeg kan si såpass at det jeg kommer til å bruke den til er skolearbeid i hovedsak. Men den kommer også til å bli brukt til å se litt serier og filmer, youtube, og litt vanlig surfing på nett. Har prøvd min søsters Macbook Pro, og syntes den var utrolig god og brukervennlig. Til og med sånne som meg kan få til å bruke den fikk jeg inntrykk av Jeg har iphone fra før, så jeg er kjent med operativsystemet, og jeg liker det. Det er enkelt å håndtere. Men jeg trenger litt tips og råd fra dere. Til mitt bruk, som dere har lest er jeg ingen gamer og kommer aldri til å bli det heller. Så hva tror dere passer best til meg? Anonymous poster hash: 32d16...4e9
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Til skolearbeid kan du bruke nesten hva som helst. Prismessig så kan man få en pc billigere enn en mac, men det hele kommer an på smak og behag. Anonymous poster hash: fbd14...7a3
Titania Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Mye kommer jo an på smak og behag Men om du både liker iPhonen, og macen du har prøvd, så kan jo en macbook air være et alternativ Lett, og enkel og ha med seg rundt - selv om den jo koster litt mer enn en vanlig pc. Men samtidig er min erfaring at macbooker lever lenger (så lenge man behandler de ordentlig, selvfølgelig) enn en pc, og de snakker jo perfekt sammen med andre apple-produkter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå