AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Jeg var med på fargeløpet Color me rad i helgen. Under løpet blir det kastet mange forskjellige farger på deg, der i blandt rosafarge. Disse fargene er laget av maisstivelse og FD & C/ D & C farger, i følge arrangørene. Jeg har siden lørdag antakelig vis vasket håret minst 20 ganger for å få ut rosafarge fra håret mitt. Dessverre går den ikke ut. Har kjøpt renseshampo hos frisør, men til ingen nytte. Vet noen her inne hvordan jeg kan bli kvitt fargen? Anonymous poster hash: b6790...87f
c44 Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Oi, så rart... Jeg har lyst lyst lyst blondt hår og var på color me rad i Oslo i august og det gikk vekk etter første vask. Jeg hadde olje og kokosolje i det da pga jeg var redd for at det skulle sitte fast
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Jeg var også på det forrige helg, og sliter med det samme. Det blir ikke en gang mindre rosa for hver vask.. :-O Anonymous poster hash: 1b48b...cd0
Gjest Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Hentet fra nettsiden til Color Me Rad: Hvis du har lyst hår vil det hjelpe å bruke balsam, oliven olje eller kokos olje på forhånd Bruk av bandana har da aldri skadet noen? Etter løpet, få alt av det tørre pudderet ut av håret ditt, klærne dine, tenner, osv… før du skyller med kaldt vann. Det kan kreve noen vask for å få alt ut av håret, men hei! det er jo bare å rense, rense, rense, rense, rense…. og gjenta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå