AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 at barn i dag syns det er stas å få ett sår/knekt fot/skade.. Og får de så mye som e blå tå, så får de krykker med en gang?? Har sett/hørt flere tilfeller? Anonymous poster hash: 816d3...174
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 at barn i dag syns det er stas å få ett sår/knekt fot/skade.. Og får de så mye som e blå tå, så får de krykker med en gang?? Har sett/hørt flere tilfeller?Anonymous poster hash: 816d3...174 Hæ? Du må ha en merkelig omgangskrets.Anonymous poster hash: 2b2bb...70f 2
Gjest Raindrops Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 (endret) Jeg kom med plaster i barnehagen der mamma jobbet, og alle ungene holdt på å gå av skaftet fordi de ville se om jeg blødde. Synes unger alltid har vært ganske opptatt av skader og sår, og det er jo litt stas med plaster og bandasjer. Kan ikke si jeg opplever det som problematisk eller spesielt for unger i samtiden. Har heller ikke opplevd noen som får krykker for et blåmerke... Endret 21. september 2015 av Raindrops
Macro Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Haha, husker det var såååå kult med krykker på barneskolen en periode. Alle gjorde det de kunne for å få. Ei jente tok en stor stein og smadret sin egen fot. Ganske sykt... 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Å, på 70-tallet var det i hvertfall stor stas. Aldri,aldri fikk jeg brukket beinet slik at krykker var nødvendig. Men gipsen på en brukken arm var supert, og broren min fikk hull i hodet en gang, stor bandasje på hodet! Stor stas, ja! Og barna mine liker aller best den boken om "Karsten på sykehus", selv leste vi "Marianne på sykehus" om og om igjen.... Og en bok om en gutt som fikk blindtarmbetennelse på selveste bursdagen sin, og ble henta i ambulanse, det var saker det! Anonymous poster hash: ab07b...72b 2
Gjest Raindrops Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Haha, husker det var såååå kult med krykker på barneskolen en periode. Alle gjorde det de kunne for å få. Ei jente tok en stor stein og smadret sin egen fot. Ganske sykt... Jeg hadde en periode der jeg syntes der var blodig urettferdig at jeg aldri hadde brukket noe eller ligget på sykehus slik som broren min. Så jeg kjørte akebrettet mitt i hundreoghelvete rett inn i et tre i håp om å havne på sykehus, dessverre var jeg meget robust som barn, så det ble bare med plaster den gangen også 1
Macro Skrevet 21. september 2015 #7 Skrevet 21. september 2015 Jeg hadde en periode der jeg syntes der var blodig urettferdig at jeg aldri hadde brukket noe eller ligget på sykehus slik som broren min. Så jeg kjørte akebrettet mitt i hundreoghelvete rett inn i et tre i håp om å havne på sykehus, dessverre var jeg meget robust som barn, så det ble bare med plaster den gangen også Haha, du skal ha for innsatsen i hvertfall!! :D
heidifrøkna Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Å jaa, krykker var stas! Alle i friminuttene ville låne og prøve, og jeg husker også en jente som begynte i klassen vår i 6 klasse som hadde CP og en sånn elektrisk bil å kjøre rundt i. Hun ble populær hun! De første 2 mndene hvertfall. Tror det alltid har vært stas?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #9 Skrevet 21. september 2015 at barn i dag syns det er stas å få ett sår/knekt fot/skade.. Og får de så mye som e blå tå, så får de krykker med en gang?? Har sett/hørt flere tilfeller?Anonymous poster hash: 816d3...174 Fordi svært mange foreldre ikke lar barna klatre og utforske litt, så når de først gjør det, og får er skrubbsår, da må det lege til!😐Anonymous poster hash: 8912d...013
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå