Gå til innhold

En mann holder øye med meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann i byen, som både meg og mitt barn har hatt kontakt med pga. behandling, var i samme fornøyelsespark som oss på lørdag. Vi forflyttet oss rundt omkring alt ettersom hva vi skulle få med oss. Hver gang jeg så han på lang avstand så det ut som han "studerte oss" og jeg merket at jeg følte blikket hans på oss flere ganger i løpet av dagen. 

Er dette bare normalt da, jeg ble jo forbanna innbilsk av hele greia. 

Han var aldri så nær at han tok kontakt, og det er ikke naturlig at vi er på hils, siden det ikke er kontakt utenom behandling. 

Anonymous poster hash: a07bd...b69
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke normalt ut, men det er ikke noe å reagere på så lenge det ikke skjer flere ganger. Men om du har noen veldig nære venner ville det nok likevel ikke vært dumt å fortelle dem om hvordan han ser ut, og navnet hans just in case. 

Anonymous poster hash: 324b3...531
Skrevet

Han var nok mest sannsynlig der tilfeldig men siden du kjenner han fra behandling og kjenner ansiktet hans så la du mere merke til akuratt hans skikkelse når du snudde deg og så rundt deg, sånn at det føltes som at han alltid så på dere. De andre ville nok trolig sett like mye på dere, bare at siden du ikke kjenner ansiktene dems fra før så ble du trekt mot hans. Behandlere osv har ikke lov til å stalke folk. Det kan såklart ikke utelukke at noen instanser gjør det, men vil beroligge deg med at jeg også har følt det sånn over mange år men var jo bare jeg som var spinn gal paranoid :)

Anonymous poster hash: d6765...aa0
Skrevet

tror ikke han stalker, da han var nok på arrangementet akkurat som jeg var. 

Skrevet

hvorfor tolker dere at jeg har en sexualforbryter etter meg når jeg selv tror at det er en beundrer?

Skrevet

En mann i byen, som både meg og mitt barn har hatt kontakt med pga. behandling, var i samme fornøyelsespark som oss på lørdag. Vi forflyttet oss rundt omkring alt ettersom hva vi skulle få med oss. Hver gang jeg så han på lang avstand så det ut som han "studerte oss" og jeg merket at jeg følte blikket hans på oss flere ganger i løpet av dagen. 

Er dette bare normalt da, jeg ble jo forbanna innbilsk av hele greia. 

Han var aldri så nær at han tok kontakt, og det er ikke naturlig at vi er på hils, siden det ikke er kontakt utenom behandling. 

Er det ikke bare å si hei hvis du har sett ham før?

Skrevet

Dersom han er psykolog/psykiater bør han være mer forsiktig. Da skal han ikke hilse før pasienten hilser, pga. taushetsplikten i det offentlige rom.

Anonymous poster hash: d789d...79e
Skrevet

det har ingenting med psykologi eller at vi har vært syke på den måten. Så han kan med god grunn hilse på oss, siden vi begge har vært å klippet håret på den salongen. 

Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

det har ingenting med psykologi eller at vi har vært syke på den måten. Så han kan med god grunn hilse på oss, siden vi begge har vært å klippet håret på den salongen. 

Kaller du en frisørtime for en "behandling"?

• Liker 4
Skrevet

Kaller du en frisørtime for en "behandling"?

Haha, tenkte det samme. En frisør er da ikke en behandler. Det ordet forbinder man med en terapeut eller lignende.

Anonymous poster hash: 89858...95b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...