FrkRose Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Beklager enda en tråd om bleieslutt, men jeg finner ikke noe om vårt "problem". Tassen er snart 3 1/2. Tisse kan han gjerne gjøre på potte eller do med doring, vi var godt i gang med det i sommer. Men bæsj kommer så fort, så vi rekker ikke å ta han med på do. Har klart det to ganger, og da var det stor stas at det plaska nedi der, gøy å skylle ned osv. Han kan hoppe og danse rundt, og plutselig går han litt unna og så kommer det med en gang. Jeg tenker at vi bare må vente og la han modnes, men lurer på om noen har noen erfaringer å dele likevel? Hvordan var veien videre? På forhånd tusen takk for svar.
Mayami Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Hei! Lille her er i gang med bleieslutt (har vært i gang en laaaang stund, men fortsatt ikke i mål..), og vi hadde litt problem med bæsjingen en stund. Jeg oppdaget til slutt at han ble mer "hyper" akkurat rett før han skulle bæsje, og da måtte jeg forte meg å få han på do. Han hoppet og løp pg snakket som en foss, også gikk han bak sofaen og ble stille, og da var det for sent. Han skjønte etterhvert at den følelsen han hadde da han ble hyper var at han snart måtte bæsje, og da klarte han til slutt å si fra. Til stor jubel og premiering, selvfølgelig...!
FrkRose Skrevet 22. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2015 Takk for svar! Noen flere?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 La han gå uten bleie hjemme. Bæsj direkte i buksa er skikkelig ekkelt, og han vil etter kort tid lære seg å gå på di når han må i stedet for bare å fortsette og leke. Han har jo uansett bleie på, så da gjør det ingenting. Anonymous poster hash: 165bc...1db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå