AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #21 Skrevet 21. september 2015 Har kun hvite håndkler. Prøvde med litt farger, inkludert turkis en periode.. Alt var turkis til slutt, for ja, alt ble da vaska sammen! Innså det var lettere med én farge. Anonymous poster hash: da134...958
Grønt blad Skrevet 21. september 2015 #22 Skrevet 21. september 2015 Når jeg kjøper nytt, kjøper jeg hvitt. Liker at de er rene og det føles hygienisk, og det er praktisk mtp. vasking. Har dog mange gamle håndklær i ulike farger, og bruker de også. Kaster ikke håndklær som kan brukes selv om fargen ikke er optimal. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #23 Skrevet 21. september 2015 Da jeg flyttet fra barndomshjemmet for 10 år siden tok jeg med meg en del håndklær. Flere sånne som fås kjøpt i butikker ved stranda i syden.. Og en del foreldrene mine har hatt lenge. En gul, en rosa, en blå, en med hunder, noen med Kreta- og Rhodos-kart eller bilder.. Noen er blasse i fargen, men at jeg blir tørr når jeg bruker dem er jo det viktigste. Det tar tid før nye håndklær blir gode å bruke, så jeg foretrekker de urgamle. Anonymous poster hash: 04331...90e 5
SRC Skrevet 21. september 2015 #24 Skrevet 21. september 2015 Jeg har svarte håndduker. Klarer av en eller annen grunn ikke å holde andre farger fine over lengre tid Hvitt og farger blir helt utvaskede og stygge etter kanskje et halvt år, og det blir fort dyrt å erstatte.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #25 Skrevet 22. september 2015 Jeg har kun sorte og mørkegrå. Lett å holde ved like, og veldig pent synes jeg da... Men jeg elsker sort.. Anonymous poster hash: 6373d...507
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #26 Skrevet 22. september 2015 Hæ? Planlegger folk virkelig hvilken farge håndklærne skal ha? Her har vi vel de fleste farger, tror jeg.. Alt fra standard hvite fra Kid til fargesterke spraglete strandhåndklær kjøpt på ferie. Helt ærlig så liker jeg litt "kaos" hva farge og stil angår, føler det er mer levende på en måte, men det er jo meg da. Men turkis er jo en fin farge, så hvis du uansett skal kjøpe masse nye håndklær så er det jo bare å gå for den fargen du liker best. Anonymous poster hash: 55b7d...f57 Samme her har så mye forskjellig! Fått i gave, kjøpt på ferie, tatt med fra foreldre, kjøpt på salg og sånn. Syns det er litt morro.Anonymous poster hash: d21e5...e09 5
melatonin Skrevet 22. september 2015 #27 Skrevet 22. september 2015 vi har mye blått, både mørk og lys, noen grå og et par grønne. Nå begynner de fleste å bli slitt og stive og vurderer å bytte ut alle, vil da ha turkis og mørkegrønt.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #28 Skrevet 22. september 2015 Koksgrå - utrolig praktisk - og jeg syns det er lekkert. Anonymous poster hash: a5199...f3d
Severus Skrevet 22. september 2015 #29 Skrevet 22. september 2015 Jeg har alt mulig av farger og barnemotiv. Skal jo bare tørke meg etter dusj. 1
peppermyntete Skrevet 22. september 2015 #31 Skrevet 22. september 2015 (endret) Svart, lilla, grønn, turkis, rødt, mørk blå, beige, grå, ett fra en fornøyelsespark i USA. Edit; postet for tidlig. Endret 22. september 2015 av peppermyntete
Helena83 Skrevet 22. september 2015 #32 Skrevet 22. september 2015 Jeg har litt forskjellig, men mest rosa ☺
-ssi Skrevet 22. september 2015 #33 Skrevet 22. september 2015 Har litt av hvert, men når noen byttes ut kjøper vi lysegrå eller kongeblå. Hos oss har håndklær følgende "livssyklus": først brukes de hjemme, så flytter de til campingvogna, så blir de hundehåndklær (de største brukes som "laken" i hundesenga) og til slutt ender de som filler til maling og båtpuss.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #34 Skrevet 22. september 2015 Hvite, store, tykke håndklær som gir meg hotellfølelse Og noen grå til hendene etter at vi har vasket hendene. Anonymous poster hash: e4042...017
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #35 Skrevet 22. september 2015 Lysegrønne, mørkegrønne, lysegrønne, lyseblå, gule, hvite, mørkeblå + 1 som er blått og hvitt, og 1 som er grønt og hvitt. Vi fikk mange av de i bryllupspresang (7 år siden, men de fungerer fortsatt supert!), og noen få av dem har jeg fra vgs. (10 år siden jeg gikk ut derfra nå). Anonymous poster hash: 113e8...bb8
Gjest Honeyblossom Skrevet 22. september 2015 #36 Skrevet 22. september 2015 På det ene badet vårt så har vi beige, mørkebrune og hvite håndklær, og på det andre badet vårt har vi sort og rødt
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 22. september 2015 #37 Skrevet 22. september 2015 Jeg har kun sorte og mørkegrå. Lett å holde ved like, og veldig pent synes jeg da... Men jeg elsker sort.. Anonymous poster hash: 6373d...507 Det er ganske lett å holde hvite håndklær vedlike også skal jeg si deg, så lenge man bare vasker det med hvite klær. Men som regel er det jo ikke plass til mer enn 3-4 håndklær samtidig i vaskemaskinen, så det er jo ikke noe problem.
mia pia Skrevet 22. september 2015 #38 Skrevet 22. september 2015 Hm. La meg se. Hvit, gul, brun, lilla, grå, beige, rosa, rød. Ser ikke vitsen i å ha samme farge på alle, så kjøper konsekvent forskjellig. Kunne tenkt meg oransje og! :) 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #39 Skrevet 22. september 2015 Noen av oss er opptatt av at det skal være helhetlig og pent rundt oss, også på badet Fint for deg at det funker med en finn av hver fjerding, men det funker ikke for alle. Jeg tilbringer mye tid på badet, da vil jeg ha det pent rundt meg, på samme måte som jeg vil ha det pent på kjøkkenet, i stua, på soverommet og i gangen der folk kommer inn i mitt hus. Til ts: Jeg har også hvitt bad og hvitt interiør, med mørkegrått belegg med flisemønster. Minehåndklær er mørk turkis, lys turkis, lysblå og hvite. Det er helhetlig og lekkert! Gå for disse fargene om du liker dem, det er slike farger som gjør et helt bad spør du meg Jeg har mine i ulike kubehyller på en helt tom vegg innerst på badet, rullet sammen. Synes selv det er lekkert og har fått mange kommentarer på at det er lekkert Alt trenger heller ikke stuves i skap og skuffer, vis det fram! Bad nå til dags er ikke det samme som på 80tallet Også er det mange av oss som synes det ser helhetlig og pent ut som du sier med mange farger. Selv om du mener det tydeligvis er stygt er det ikke alle av oss som er av den oppfatning.Anonymous poster hash: 45eb0...c1e 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #40 Skrevet 22. september 2015 Noen av oss er opptatt av at det skal være helhetlig og pent rundt oss, også på badet Fint for deg at det funker med en finn av hver fjerding, men det funker ikke for alle. Jeg tilbringer mye tid på badet, da vil jeg ha det pent rundt meg, på samme måte som jeg vil ha det pent på kjøkkenet, i stua, på soverommet og i gangen der folk kommer inn i mitt hus. Jeg liker også å ha det fint og ordentlig rundt meg. Det er jo selvsagt ikke sånn at en ikke liker å ha det "pent" rundt seg hvis en velger håndkler i forskjellige farger. Jeg har håndkler i forskjellige farger og er veldig fornøyd med det. Farger gjør meg glad og skaper liv, resten av leiligheten har ikke så mye farger, så da er det fint at det er noe som skiller seg litt ut. Dessuten er ikke håndklærne spesielt synlige på badet mitt, at det er nødt å være helhetlig, men som sagt, jeg liker det. Anonymous poster hash: c40ad...674 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå