Gå til innhold

Hvordan få bort de h#&%# cellulittene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker veldig gjerne svar fra de av dere som har slitt med cellulitter og klart å redusere disse. 

Cellulittene mine har formert seg betraktelig på kort tid og nå får jeg snart fnatt..... Må innrømme at jeg ikke har vært spesielt flink til å trene, men nå skal jeg ta meg sammen. 

Jeg kommer til å trene hjemme på elipsemaskin, multigym og treningsvideoer på nett. 

Hvilken treningsform fungerer på cellulitter? Jeg har det på mage, rumpe, lår og MYE av det...... 

Hjelp!!!! 

Anonymous poster hash: a0d80...57c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cellulitter forsvinner kanskje. Du kan ikke punktslanke. Men kanskje om du får ned fettprosenten så forsvinner de litt etter litt

Anonymous poster hash: 7af41...d53
Skrevet

Ønsker veldig gjerne svar fra de av dere som har slitt med cellulitter og klart å redusere disse. Cellulittene mine har formert seg betraktelig på kort tid og nå får jeg snart fnatt..... Må innrømme at jeg ikke har vært spesielt flink til å trene, men nå skal jeg ta meg sammen. Jeg kommer til å trene hjemme på elipsemaskin, multigym og treningsvideoer på nett. Hvilken treningsform fungerer på cellulitter? Jeg har det på mage, rumpe, lår og MYE av det...... Hjelp!!!!  Anonymous poster hash: a0d80...57c

Tren styrke. Muskler må da være det som får jobben gjort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...