Gå til innhold

Kunne du ha godtatt dette, date en alenemor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

At en kvinne som virker som drømmedama ellers, aldri har barnefri. Altså da mener jeg aldri, sånn at dere må sitte inne alle kvelder. Med mindre noe kan planlegges i god tid og fikse barnevakt. Hadde du godtatt dette, eller rømt bort?

Anonymous poster hash: 2a63f...9f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg ikke de fleste hadde giddet. Man må jo også kunne bli kjent på tomannshånd, man introduserer vel ikke barnet på date nr. 1?

Anonymous poster hash: dc782...a3e
  • Liker 7
Skrevet

Men hva hvis hun bare har mulighet til hjemmedate på kveldene? Da møter man jo ikke barnet, siden det sover. Og man drar jo hjem senere på kvelden.

Skrevet

nei jeg hadde ikke gidda å ha en mann nå som jeg er alenemor og ikke har noe somhelst barnefri. 

• Liker 1
Skrevet

Men hva hvis hun bare har mulighet til hjemmedate på kveldene? Da møter man jo ikke barnet, siden det sover. Og man drar jo hjem senere på kvelden.

Jeg ville ikke startet med hjemmedate uansett - når man knapt kjenner hverandre treffes man på offentlig sted.

Anonymous poster hash: dc782...a3e

• Liker 1
Skrevet

Hadde aldri i verden orket. Er sammen med en mann som har barn 50% og det er ille nok. De første årene var det ok, men jo lenger tid som går jo vanskeligere blir det å forholde seg til at noen andres barn skal styre hele livet ditt. Styr unna mens du kan!

Anonymous poster hash: 56887...335
Skrevet

Det er jo et interessant spørsmål, TS. Tenker du å treffe en fyr på nett, og så invitere ham hjem til deg første gangen?

• Liker 1
Skrevet

Hadde lett styrt unna alenemødre eller mødre med 50-100% i det hele tatt. Du kommer aldri til å bli hennes første prioritet. Barnet kommer alltid først. Noe som er 110% forståelig, regner jo ikke med noe annet. Hvem blir sammen med en dårlig mor uansett? Men hvorfor velge en alenemor når det er kvinner der ute som ikke har barn? Som har tid til forholdet osv.
Du velger jo selv om det er verdt det. Om hun er drømmedama ellers, hvordan veier det opp med at hun alltid må passe barnet og når dere flytter sammen blir du reservepappa med lommebok? Du ser selv om dette er noe for deg, men med så mange single barnløse kvinner der ute så gir det rett og slett ingen mening å gå etter alenemødre.

En alenemor var tydeligvis ikke bra nok for hennes forrige mann, eller så dumpet hun han for hun var ikke fornøyd. I tillegg har hun ikke noen grenser når det kommer til å få barn. Så dette er et forhold du går inn i der hun "glemmer" p-pillene og du sitter der med barn med henne helt til hun bestemmer seg for å dumpe deg eller hun får deg til å stikke slik som hun gjorde men hennes tidligere mann.

Har en venn som sitter i den grøten der for øyeblikket. Uplanlagt barn og hele pakka. Nei slik uansvarlighet styrer man unna. Går du for en slik en, husk å dokumenter daglig at p-pillene er på plass og trø på trippel kondom under sex.

Anonymous poster hash: cef96...7a0
  • Liker 4
Skrevet

Jeg er selv enslig mor med lite barnefri. Men nå starter mine barn å bli store. Så de kan være alene hjemme, og de kan overnatte hos venner. Og de har en voksen kusine de liker å være hos.

Så jeg har jo barnefri, og vi får gått ut. Og barna mine er ganske selvgående nå.

Selv dater jeg en mann som har sitt barn 50%. Og det går helt fint. Men hadde han hatt et lite barn 100%, og vi aldri kunne ha funnet på noe. Så hadde ikke det gått.

Anonymous poster hash: df0da...585
Skrevet

Møter jeg ei dame som jeg liker så bryr jeg meg fint lite om hvilken bagasjer hun bringer med seg :) Kjærlighet er kjærlighet :) Å være stefar er jo vel bare hyggelig uansett? :)

• Liker 5
Skrevet

Å være stefar er jo vel bare hyggelig uansett? :)

Måtte du aldri miste de søte illusjonene dine. :hjerte:

• Liker 9
Skrevet

Måtte du aldri miste de søte illusjonene dine. :hjerte:

Men seriøst, jeg har sett og hørt om mange menn som har vært stefar, gjort en god jobb og blitt glad i steungen så det høres ikke så ille ut :)

• Liker 4
Gjest morhjertegod
Skrevet

Takk og lov for min kjære mann, for at han tok sjansen.

Jeg var alene mor, hadde barna 70%. Var ikke ute etter en kjæreste, men møtte min mann og falt pladask. Vi har nå fått et felles barn, han er fantastisk mot de alle tre.

Er kjærligheten stor nok, så trenger ikke barn være noe hindring. 

Skrevet

Måtte du aldri miste de søte illusjonene dine. :hjerte:Anonymous poster hash: 56887...335

Dette! :)

Anonymous poster hash: 46537...458

• Liker 1
Skrevet

Det hadde ikke gjort så mye med en som sjeldent fikk barnefri. Mange har jo venner med sin egen familie så det er ikke så lett. Kan jo bli kjedelig å sitte inne hver gang man møtes men da får vi heller gå ut å gjøre noe alle tre.

Anonymous poster hash: 53b05...62e
Skrevet

Møter jeg ei dame som jeg liker så bryr jeg meg fint lite om hvilken bagasjer hun bringer med seg :) Kjærlighet er kjærlighet :) Å være stefar er jo vel bare hyggelig uansett? :)

For et flott svar!! 

Skrevet

Å være stefar er jo vel bare hyggelig uansett? :)

En i familien min var det, til to barn som han til slutt ikke orket å være rundt. Moren gjorde ingenting heller og det var bare krangling og drama med eksen. Han i familien min orket ikke alt dramaet og gjorde det slutt. Etter at han gjorde det slutt, tok moren selvmord fordi hun ikke fikset å være alene med barna. Så eksen fikk hovedansvaret som han hadde ønsket fra første stund.

Anonymous poster hash: ea860...a98

Skrevet

Flott svar:) Slike menn liker vi..

Anonymous poster hash: 29172...a40

• Liker 1
Skrevet

Hadde lett styrt unna alenemødre eller mødre med 50-100% i det hele tatt. Du kommer aldri til å bli hennes første prioritet. Barnet kommer alltid først. Noe som er 110% forståelig, regner jo ikke med noe annet. Hvem blir sammen med en dårlig mor uansett? Men hvorfor velge en alenemor når det er kvinner der ute som ikke har barn? Som har tid til forholdet osv.

Du velger jo selv om det er verdt det. Om hun er drømmedama ellers, hvordan veier det opp med at hun alltid må passe barnet og når dere flytter sammen blir du reservepappa med lommebok? Du ser selv om dette er noe for deg, men med så mange single barnløse kvinner der ute så gir det rett og slett ingen mening å gå etter alenemødre.

En alenemor var tydeligvis ikke bra nok for hennes forrige mann, eller så dumpet hun han for hun var ikke fornøyd. I tillegg har hun ikke noen grenser når det kommer til å få barn. Så dette er et forhold du går inn i der hun "glemmer" p-pillene og du sitter der med barn med henne helt til hun bestemmer seg for å dumpe deg eller hun får deg til å stikke slik som hun gjorde men hennes tidligere mann.

Har en venn som sitter i den grøten der for øyeblikket. Uplanlagt barn og hele pakka. Nei slik uansvarlighet styrer man unna. Går du for en slik en, husk å dokumenter daglig at p-pillene er på plass og trø på trippel kondom under sex.

Anonymous poster hash: cef96...7a0

Fooor det første; reservepappa med lommebok?! Tror du ikke at en mor kan forsørge barnet/a sine selv? Hvem har sagt noe om at en reservepappa skal betale?

For det andre; hva vet du om at en alenemor lar være med å ta ppillene sine for så å dumpe faren?

Dette er det mest LATTERLIGSTE innlegget jeg har lest her inne, snakk om å ta alle over en kam! Du vet ingenting om hvorfor noen er alene med barn, det kan være utrolig mange grunner til det.

Jeg er selv alenemor, uten at jeg har blitt det av de tåpelige grunnene du nevner over her, og jeg klarer FINT å forsørge mitt eget barn.

Kanskje du skal slutte å uttale deg om ting du ikke har så mye peiling på..

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...