AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Greia er at jeg venter ny bhg til snuppa på 3. Nå sitter jeg her uten mulighet til å jobbe, føler jeg da. Her kommer det jeg lurer på inn. Det må da gå ann å finne en løsning? Akkurat nå sitter jeg med så lite i måneden, at jeg må finne meg en ny jobb snart, pluss at jeg virkelig ønsker å komme ut i jobb. Vikariatet mitt der jeg jobbet var ferdig når jenta mi sluttet i bhg. Vi måtte bytte bhg pga flytting. Foreløpig har jeg ikke fått noen bhg plass, det må ikke være for langt unna nemlig for jeg har ikke bil. Det kan kræsje med arbeidstider hvis jeg må levere hun først langt avgårdet med buss hvis jeg skal ha en 8-4 jobb som jeg må ha. Her kommer også et annet problem inn. Heg bor i en mindre by der barnehagene stenger som regel rundt 16.30. Jeg vil med andre ord da ikke rekke å hente hvis jeg slutter 4. Jeg har ikke råd til å ha bil, enda ihvertfall. Men glem nå den bgh litt, for akkurat nå har jeg ikke noen plass. Jeg tenker på dagmamma, men vet ikke hvordan det fungerer. Og er ikke det ekstremt dyrt? Jeg kjenner ingen som kan hjelpe med pass til jeg får bhg plass heller. Jeg kan ikke bare sitte her. Jeg må få til noe. Er det noen som har noen råd? Anonymous poster hash: 0098d...6a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå