Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usj, og æsj, må jeg bare si. Sjekk ut dette bildet.

Kunne hun ikke ha funnet seg en annen kjole som gjorde mer for puppene hennes enn dette her!! :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Helt enig, ingenting galt med hengepupper det er noe alle får men du kan bruke kjoler som ser bedre ut enn dette.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hengepupper er uansett mye finere enn unaturlige silikonpupper som ikke beveger seg en millimeter samme hvor mye en hopper eller løper! De fleste pupper er fine bare de er naturlig og under 35 år :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis jeg hadde hatt slike schvære, slaskete hengepupper så hadde jeg gjemt meg for kamera!

Skrevet

Burde vært forbudt. Er dog litt usikker på om man burde forby puppene eller kjolen, men forbudt burde det vært uansett.

:Hehe:

Skrevet

Jeg har reagert på mange stjerner som går i utringede kjoler, med skikkelig hengepupper! Da tenker jeg; Hah, jeg har finere pupper enn deg... :ler: Det får jo oss andre til å se bedre ut da, ikke sant? :wink:

Skrevet
Hvis jeg hadde hatt slike schvære, slaskete hengepupper så hadde jeg gjemt meg for kamera!

Jeg hadde igrunnen gjemt meg sånn helt generelt...

Skrevet

Kan godt se at det kanskje ikke var den heldigste kjolen til henne, men jeg blir iallfall ikke kvalm av å se det!

Hun har kanskje et avslappet forholdt til at brystene henger litt - og gir derfor blanke i hva andre synes. I så tilfelle gir jeg henne honnør for det!

Gjest cool water
Skrevet

Hallo??? Må si jeg blir skremt av å lese innleggene her nå... , så sant dere ikke er fjorten år da... Da kan jeg kanskje lettere forstå dette fjaset. Det er nettopp slike holdninger og idiotiske uttalelser som fører til det syke kroppshysteriet som råder.

Skrevet
Hallo??? Må si jeg blir skremt av å lese innleggene her nå... , så sant dere ikke er fjorten år da... Da kan jeg kanskje lettere forstå dette fjaset. Det er nettopp slike holdninger og idiotiske uttalelser som fører til det syke kroppshysteriet som råder.

Du forstår at de fleste innleggene her er ironi? mitt innlegg er i alle fall 100% ironi, i og med at jeg syns det er superteit å si æsj til ei jente med litt hengepupper.

Skrevet

Vel, hun kunne nok ha valgt en annen kjole, eller brukt bh eller tape for å heise opp litt. Men det er jo ikke sikkert hun tenkte over at brystene såg veldig hengete ut i åpningen.

Foresten, til gjest ang silikonpupper: Det stemmer ikke at de ikke disser og beveger seg, og de er heller ikke steinharde. Ikke om de er bra laget iallefall :wink:

Skrevet

For naturlige pupper med litt størrelse henger selvfølgelig ikke i det hele tatt..

Skrevet

Ehhh..... kan hende jeg er sær, men jeg synes ikke det var så ille? Er det der hengepupper og usj og æsj, vel. da er vi vel mange som nå må hive oss rundt å få fram ett kompleks eller to.

Heller naturlige pupper med normal(!!!!) form, enn stive silikon klumper! Hva i asl verden er det med jenter og pupper?Er det noen som er kritiske så er det jammen damer. Gutta er jo rimelig fornøyd med det meste.......

Skrevet

WHO CARES, sier nå jeg.... Hengepupper er vel noe de fleste av oss ender opp med. Hvilken kjole hver og en velger til de forskjellige anledninger bryr jeg meg ikke om, men passer heller på at jeg selv ser sånn rimelig okay ut.

Skrevet
Burde vært forbudt. Er dog litt usikker på om man burde forby puppene eller kjolen, men forbudt burde det vært uansett.

:Hehe:

Just for the record; Jeg kødda, var ironisk. Syntes ærlig talt at både puppene og kjolen og forsåvidt kombinasjonen også var helt ok! Ille er det, hvis vi er så vant til å se silikon at vi tror at det er sånn pupper er.

Flott var damen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...