Gå til innhold

Spiser for mye gresk yoghurt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker sikkert som et dumt spørsmål, men jeg er helt hekta, og lurer på hvor mye som er for mye? Rister havregryn i pannen, og har det oppi yoghurten. Kunne sikkert spist en bøtte om gangen. Men det går nærmere 350g for dagen. Ernæringsmessig er resten greit, spiser store porsjoner grønnsaker til de fleste måltid, sammen med kylling/fisk/kjøtt. Men det er denne hersens yoghurten jeg ikke får lagt fra meg!

Tenker da ikke på slanking eller noe sånt, men om det er for mye meieriprodukt ila en dag? At det blir for ensformig. Jeg drikker ikke melk, og spiser gulost et par ganger i uken.

Anonymous poster hash: 4247a...b4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker sikkert som et dumt spørsmål, men jeg er helt hekta, og lurer på hvor mye som er for mye? Rister havregryn i pannen, og har det oppi yoghurten. Kunne sikkert spist en bøtte om gangen. Men det går nærmere 350g for dagen. Ernæringsmessig er resten greit, spiser store porsjoner grønnsaker til de fleste måltid, sammen med kylling/fisk/kjøtt. Men det er denne hersens yoghurten jeg ikke får lagt fra meg!

Tenker da ikke på slanking eller noe sånt, men om det er for mye meieriprodukt ila en dag? At det blir for ensformig. Jeg drikker ikke melk, og spiser gulost et par ganger i uken.

Anonymous poster hash: 4247a...b4a

Ser ikke problemet. Det er den uten sukker (Lindahls) du mener?

Anonymous poster hash: 9e242...dd7

Skrevet

Jeg spiser minst 500g yoghurt dagen i tillegg til melk osv, dette har jeg gjort i flere år og helsa er på topp. Så spis med god samvittighet du:)

Skrevet

Ser ikke problemet. Det er den uten sukker (Lindahls) du mener?

Håper deg er Synnøve sin naturell,men kun 2% fett,og ikke Lindahls....

Anonymous poster hash: e5296...d62

Skrevet (endret)

Det tilsvarer kun 2 små glass melk hvis man ser på antall gram. Det er jo ikke spesielt mye. Hva er næringsinnholdet forresten? Det høres jo ut som du har kontroll på kostholdet, så jeg ser ikke noe problem med det :)

Endret av lisamari
Skrevet

hahah.....

Anonymous poster hash: 1ad78...c0e
Skrevet

Håper deg er Synnøve sin naturell,men kun 2% fett,og ikke Lindahls....

Anonymous poster hash: e5296...d62

Hvorfor håper du det? Fett er sunt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...