AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Traff en gutt for ca 1 mnd siden, vi fikk god kjemi med en gang og jeg var veldig interessert. Vi hadde sex etter hvert, og det visste seg at også han er interessert, og vil ha noe seriøst med meg. Den siste tiden har jeg blitt usikker på hva jeg vil. Var jeg bare ute etter å få han interessert i meg? Er jeg usikker fordi alt gikk så fort, og jeg ganske nylig kom ut av et langvarig forhold? Er jeg interessert? Kanskje jeg mistet interessen fordi han ikke var så god i senga? Jeg aner virkelig ikke. Og jeg er litt redd for å såre han, selv om jeg hele tiden er ærlige om mine følelser... Hvordan kan jeg finne ut av dette?Anonymous poster hash: 333cc...add
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Bruke med tid med han. Anonymous poster hash: 048fe...70f 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Bruke med tid med han. Anonymous poster hash: 048fe...70f mer tid, skulle det stå... Anonymous poster hash: 048fe...70f
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Traff en gutt for ca 1 mnd siden, vi fikk god kjemi med en gang og jeg var veldig interessert. Vi hadde sex etter hvert, og det visste seg at også han er interessert, og vil ha noe seriøst med meg. Den siste tiden har jeg blitt usikker på hva jeg vil. Var jeg bare ute etter å få han interessert i meg? Er jeg usikker fordi alt gikk så fort, og jeg ganske nylig kom ut av et langvarig forhold? Er jeg interessert? Kanskje jeg mistet interessen fordi han ikke var så god i senga? Jeg aner virkelig ikke. Og jeg er litt redd for å såre han, selv om jeg hele tiden er ærlige om mine følelser... Hvordan kan jeg finne ut av dette?Anonymous poster hash: 333cc...add Dette kan ikke jeg svare på. Men dette vet du vel selv? Anonymous poster hash: e6057...6e3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Traff en gutt for ca 1 mnd siden, vi fikk god kjemi med en gang og jeg var veldig interessert. Vi hadde sex etter hvert, og det visste seg at også han er interessert, og vil ha noe seriøst med meg. Den siste tiden har jeg blitt usikker på hva jeg vil. Var jeg bare ute etter å få han interessert i meg? Er jeg usikker fordi alt gikk så fort, og jeg ganske nylig kom ut av et langvarig forhold? Er jeg interessert? Kanskje jeg mistet interessen fordi han ikke var så god i senga? Jeg aner virkelig ikke. Og jeg er litt redd for å såre han, selv om jeg hele tiden er ærlige om mine følelser... Hvordan kan jeg finne ut av dette?Anonymous poster hash: 333cc...add Er du ferdig med det forholdet som du nylig kom ut av? Ønsker du din ex tilbake? Hvem gjorde det slutt? Det er ikke lurt å kaste seg inn i nytt forhold for tidlig, etter et brudd Anonymous poster hash: e6057...6e3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Haha, dere svarer det jeg tenker selv også. Det ble slutt for ca 2 mnd siden, men det er helt avsluttet fordi vi ikke fungerte sammen. Men vi bor jo sammen, og fungere mye sammen nå. Jeg føler at jeg er så og si over han, men det skjer at vi gir hverandre kyss inni mellom og er veldig hyggelig mot hverandre. Tenker å bruke mer tid på han nye, men er så redd for hva han forventer av meg. Han sier at jeg er verdt å vente på og at han virkelig vil satse på meg... Anonymous poster hash: 333cc...add 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #7 Skrevet 21. september 2015 Haha, dere svarer det jeg tenker selv også. Det ble slutt for ca 2 mnd siden, men det er helt avsluttet fordi vi ikke fungerte sammen. Men vi bor jo sammen, og fungere mye sammen nå. Jeg føler at jeg er så og si over han, men det skjer at vi gir hverandre kyss inni mellom og er veldig hyggelig mot hverandre. Tenker å bruke mer tid på han nye, men er så redd for hva han forventer av meg. Han sier at jeg er verdt å vente på og at han virkelig vil satse på meg...Anonymous poster hash: 333cc...add Du bor sammen med, og kysser din eks? Da bør du finne ut hva du vil, før du innleder noe med han nye Anonymous poster hash: e6057...6e3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Haha, dere svarer det jeg tenker selv også. Det ble slutt for ca 2 mnd siden, men det er helt avsluttet fordi vi ikke fungerte sammen. Men vi bor jo sammen, og fungere mye sammen nå. Jeg føler at jeg er så og si over han, men det skjer at vi gir hverandre kyss inni mellom og er veldig hyggelig mot hverandre.Tenker å bruke mer tid på han nye, men er så redd for hva han forventer av meg. Han sier at jeg er verdt å vente på og at han virkelig vil satse på meg...Anonymous poster hash: 333cc...add Det blir jo aldri helt det samme, men jeg tror hvertfall jeg delvis har vært litt der han er nå. Traff ei dame jeg falt pladask for, og var veldig keen. Men hun var ikke interessert, selv om vi hadde treftes så mange ganger (men tror vi hadde ganske grei kjemi, og hun var veldig hypp på at vi sikkert kunne fått et kjempegodt vennskap osv...). Uansett, så følte jeg at hun ikke ville treffes mer fordi hun var usikker på hvor seriøse greier hun var interessert i, og veldig redd for at noen av oss skulle bli for involvert i tilfelle hun ikke klarte. Så brøt hun bare all romantisk kontakt. Så jeg ser den med at man ikke vil lede noen hen om man er usikkert. Og det er fin tanke, som sikkert passer bra i noen tilfeller. Men for min del ville jeg heller ha truffet henne noen ganger til og blitt avvist, for sånn som det ble satt jeg igjen og følte jeg hadde så mye mer "å by på" enn jeg fikk vist. Hadde jeg bare vært mer tydelig på det og det, vist mer av det og det og så videre. For min del var "skaden" skjedd allerede siden jeg var blitt interessert. Selv om man treffes en del ganger, vil jeg tro at "alle" vet at et skikkelig forhold ofte tar tid og er en prosess hvor man skal bli godt kjent med hverandre. Ingen skam å prøve og så trekke seg i mine øyne, har selv gått på både date 2 og 3 hvor jeg har vært usikker, nettopp for å bli mer sikker. Anonymous poster hash: 880d9...761
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #9 Skrevet 21. september 2015 Han har sagt at han gjerne vil at jeg skal si ifra hvis jeg ikke ser noen fremtid, men jeg er så utrolig usikker, så føler at jeg holder han på vent. Da jeg drev med eksen min visste jeg at jeg ville ha han, jeg var så forelsket, men nå kommer ikke følelsene jeg kanskje skulle ønske at var der. Vet ikke hvor lenge jeg kan vente på disse følelsene før jeg lar han gå...Anonymous poster hash: 333cc...add
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #10 Skrevet 22. september 2015 Han har sagt at han gjerne vil at jeg skal si ifra hvis jeg ikke ser noen fremtid, men jeg er så utrolig usikker, så føler at jeg holder han på vent. Da jeg drev med eksen min visste jeg at jeg ville ha han, jeg var så forelsket, men nå kommer ikke følelsene jeg kanskje skulle ønske at var der. Vet ikke hvor lenge jeg kan vente på disse følelsene før jeg lar han gå...Anonymous poster hash: 333cc...add 1 måned er ikke lenge, ikke for meg i alle fall. Tror absolutt følelsene kan komme. Men at du bor med eksen din (hvis jeg forstod det riktig), det syns jeg ikke er greit for han du dater. Og 2 måneder etter et brudd er heller ikke lenge, selv om det kanskje uoffisielt var slutt en stund før det. Anonymous poster hash: 6933c...ea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå