Gå til innhold

Hvordan få han til å fortelle hva han tenker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen har jeg tenkt å spørre han som jeg har holdt på med i lang tid, om hva han tenker om oss to. 

Hva vil han videre?

Er han interessert i noe mer?

Tenker han at vi bare er "venner"?

Jeg trenger å få avklart dette. Jeg er ute etter et fast og seriøst forhold. Jeg håper såklart at han også er det, men jeg har litt blandede følelser omkring det. 

Så hvordan skal jeg begynne denne samtalen? 

Jeg er litt redd for å skremme han, men for min egen del så må jeg finne ut av det nå. Jeg orker ikke å rundt i en evighet å lure på hvor jeg har han, og hva han tenker. Jeg føler at det er "nå eller aldri". 

Håper noen kan hjelpe meg litt :) 

Anonymous poster hash: 7bc3d...f3a
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan starte samtalen med : "Tenker du at vi bare er "venner"? Jeg trenger å få avklart dette. Jeg er ute etter et fast og seriøst forhold. Jeg håper såklart at du også er det".

Bare hyggelig.

Endret av WubWub
  • Liker 4
Skrevet

Ikke legg ord i munnen på ham. Spør heller noe sånt som "hva tenker du om oss" og ta det derfra :)

Anonymous poster hash: 2e7cc...848

• Liker 4
Skrevet

Tror det er lurt å få med det som WubWub over her også sa når du spør hva han mener - at du samtidig sier hva du tenker om forholdet og hvor du vil at det skal gå. 

Skrevet

Ikke prøv å pakke det inn i silke med vage hint. Du må nesten ta det på sparket og stille spørsmålene du vil ha svar på. jo mer du pakker ting inn, jo enklere er det at spørsmålene og svarene blir misforstått av begge parter.

Skrevet (endret)

Jeg er også for å spørre hva han tenker om dere. Da legger du ikke press på han. Har du spurt han allerede? Hvordan gikk det?

Endret av lillsunshine
Skrevet

Du vet nok svaret selv allerede, men er greit å få høre det ja..

Hvis han ville hatt deg, hadde han tatt deg for lenge siden...

INGEN mann, lar den dama han vil ha gå singel...

Anonymous poster hash: 8142d...4fe
Skrevet

Jeg er også for å spørre hva han tenker om dere. Da legger du ikke press på han. Har du spurt han allerede? Hvordan gikk det?

Jeg var ikke helt i form, så skal heller møte han i morgen. Skal gi dere en oppdatering :)

Skrevet

Jeg var ikke helt i form, så skal heller møte han i morgen. Skal gi dere en oppdatering :)

Ok. Lykke til :-) Og ikke hør på AB over. En eller annen gang er det nødvendig å ta en prat for å se hvor landet ligger, ikke alle gutter som er så flinke til å ta en sånn prat. :-)

Skrevet

Ville nok tenkt litt over hvordan du sier d. Ellers kan du skremme han vekk. Men greit å få et svar. Tenkte å spør selv om noe lignende.

Skrevet

Ville nok tenkt litt over hvordan du sier d. Ellers kan du skremme han vekk. Men greit å få et svar. Tenkte å spør selv om noe lignende.

Ja, det er det som er problemet egentlig. Hvordan skal jeg begynne samtalen? Når skal jeg ta den opp? osv...

Skrevet

Ok. Lykke til :-) Og ikke hør på AB over. En eller annen gang er det nødvendig å ta en prat for å se hvor landet ligger, ikke alle gutter som er så flinke til å ta en sånn prat. :-)

Takk:) 

Skrevet

Synes det er så rart fenomen at man liksom skal gå rundt å være redd for å skremme bort mannfolk. Hvis han er interessert så tåler han å få et spørsmål om nettopp det, skulle jeg tro.

Anonymous poster hash: 7309a...d22

• Liker 1
Skrevet

Synes det er så rart fenomen at man liksom skal gå rundt å være redd for å skremme bort mannfolk. Hvis han er interessert så tåler han å få et spørsmål om nettopp det, skulle jeg tro.

Anonymous poster hash: 7309a...d22

Helt enig med deg. Helt snodig at vi damer hele tiden må liste oss rundt så vi ikke skremmer bort mannfolka. Men til og med den mest forelska mannen er skjør for slikt.

Anonymous poster hash: ea17c...aa8

Skrevet

Ingen fasitt da men foreksempel ta det opp når det faller naturligt inn. Når en sitter i en armskrok kanskje. "jeg har det veldig bra nå, hva tenker du om oss ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...