Gå til innhold

Bleie lekkasje hver bidige natt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tror jeg at jeg blir tullerusk! Jevnt over siden et årsdagen har to åringen hatt uhell i senga om natta. Dette er også vår seng som har resultert i at hele senga nå er klar for søpla hvert øyeblikk (tro meg, tisselaken fungerer vist bare for folk som ligger helt i ro).

Vi har hittil prøvd libero, pampers, Rema og Coop. I både vanlig størrelse og en opp om natta. Ingen ting funker! Den fylles opp, og det lekker store dammer. Passformen har vært bra på alle, men problemet er rett og slett at den ikke kan ta i mot mer -.-

Bytter nå bleie en til to ganger om natten for å unngå lekkasje.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste bleia som hjalp meg var de fra Kiwi, vet ikke om du har prøvd dem? Har dessverre ingen andre råd å gi deg. Men håper det fikser seg ☺️

Anonymous poster hash: 60d70...310

Skrevet

Får ingen flaske om kvelden? Slutt med den å bleiene blir mindre våte om natta

• Liker 1
Skrevet

Har ikke løsning på bleieproblemet desverre, men jysk selger tisselaken i 180x200. Vi har det i senga til 8-åringen, for han har fremdeles uhell på natten. Ha 2 så du slipper du å vaske hver dag. Jeg har sovet på det for å sjekke om det ble klamt, men syns det går heilt fint

Anonymous poster hash: a16de...537

Skrevet

Jeg hadde skifta bleie før jeg la meg, og igjen en gang om natta.

Det finnes også stretch tisselaken

Anonymous poster hash: 5636c...bdc

Skrevet

Du skriver alle merkene, inkludert Pampers, men har du forsøkt de som heter baby dry? Det er egne nattbleier som holder opp til 12 timer. Finnes også engangstisselaken på apoteket som holder seg bra hvis du teiper de.

Anonymous poster hash: 58971...ade

Skrevet

Har sverga til fp sine fra kiwi.

Skrevet

Du skriver alle merkene, inkludert Pampers, men har du forsøkt de som heter baby dry? Det er egne nattbleier som holder opp til 12 timer. Finnes også engangstisselaken på apoteket som holder seg bra hvis du teiper de.Anonymous poster hash: 58971...ade

Baby dry er ikke noe bedre, måtte gå over til up&go og etter det har nettene vært tørre ;)

Anonymous poster hash: 8aa45...1e0

Skrevet

Vi hadde også det problemet, prøvde alle merker som var. Skjønte etterhvert at gutten var for liten til de større str og tisset for mye for de som passet kroppen hans. Det gikk over når han passet de som var større.

Tisselaken og bytte bleie når jeg la meg ble redningen i perioden.

Anonymous poster hash: eb828...46e
Skrevet

Baby dry er ikke noe bedre, måtte gå over til up&go og etter det har nettene vært tørre ;)

Anonymous poster hash: 8aa45...1e0

Up&go er jo kjempetynne i forhold til baby dry. De tåler mye tiss.

Skrevet

Vi hadde det problemet når vi brukte up&go, bytta til vanlige og da skjedde det ikke mer. Men det kan ha vært tilfeldig. Har en 5-åring som har uhell noen ganger, løsningen har vært to tisselaken oppå hverandre og vanlig laken oppå der igjen. Tror tisselaken blir slitt etter x antall vask osv 😊

Skrevet

Up&go er jo kjempetynne i forhold til baby dry. De tåler mye tiss.

Her funka baby dry til han ble 1 år, etter det har det kun vert lekasje. Nå funker de vanlige liberobleiene godt om natten, noe de ikke gjorde før. Så selv om det funker på ditt barn trenger det ikke funke på mitt.

Anonymous poster hash: afeb1...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...