AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1 Del Skrevet 20. september 2015 Kjørte forbi en fotoboks tidligere i kveld og synes jeg så et grønt lys. Kjører stort sett aldri over fartsgrensen, men skal innrømme at jeg satt litt i mine egne tanker og boksen kommer rett etter det går ned fra 60 km/t til 50 km/t. Kjørte jeg for fort er selvfølgelig fartsboten vel fortjent, jeg er bare så usikker. Jeg vet at det ikke er det store "flashet" lenger, men er det ikke et rødt lite blink og ikke grønt hvis man blir tatt? Er det noen som vet hva grønt lys betyr? (Dette er en punktmåling, ikke strekning).Anonymous poster hash: 3e5d2...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 21. september 2015 #2 Del Skrevet 21. september 2015 Tror det er grønt lite blink i alle nå....men er ikke helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletuss87 Skrevet 21. september 2015 #3 Del Skrevet 21. september 2015 Hvis du har blitt tatt så er det alltid rødt, og det blinker. Du vil ikke være i tvil hvis du hadde blitt tatt for å si det sånn Kan ikke svare deg på hva det grønne blinket er.. Blinker grønt i boksen der jeg kjører hver dag til jobb også, men vet ikke hva det er for Men du har ikke fått bot- du ser det tydelig hvis du blir tatt i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 22. september 2015 #4 Del Skrevet 22. september 2015 Et grønt blink er sannsynligvis en refleksjon i et filter. Med mindre du er rød/grønn-fargeblind så er det et lite rødt blink når du blir tatt bilde av. Se etter når du kjører inn i en strekningsmåling så ser du hvordan blinket er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #5 Del Skrevet 22. september 2015 Et grønt blink er sannsynligvis en refleksjon i et filter. Med mindre du er rød/grønn-fargeblind så er det et lite rødt blink når du blir tatt bilde av. Se etter når du kjører inn i en strekningsmåling så ser du hvordan blinket er. Da tror jeg nok at det kanskje var refleksjon eller noe, kjørte forbi der idag igjen og det var et lite "blink" nå også. Er ikke fargeblind, (som jeg vet om hvertfall) Hehe 🙈Anonymous poster hash: 3e5d2...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå