AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #21 Skrevet 23. september 2015 Hvorfor er det pinligere å gå til lege enn apotek? Legen er kun én person, som har som jobb å hjelpe folk med diverse kroppslige vondter, og har taushetsplikt. På apoteket er det gjerne flere ansatte og mange kunder som kan høre det dere snakker om. Anonymous poster hash: 6df9a...6ff Fastlegen min deler jeg med 4 søsken, mamma,pappa, tante, onkel og søskenbarn. Derfor er det flaut, for jeg vet at den legen har hele familien som pasienter. Skal bytte fastlege, venter på at det skal bli ledig på et annet legekontor. Det har blitt bedre nå, fikk brulidin og talkum. Kremen brukte jeg bare mens jeg var hjemme og holdt meg i ro, og nå er det ikke vondt lengre :D Det kan bli litt vondt hvis jeg går for mye og det gnisser. Men ikke så vondt som det gjorde. ts Anonymous poster hash: 8e6cf...17e
Gjest supernova_87 Skrevet 23. september 2015 #22 Skrevet 23. september 2015 Gnagesårplaster virker smertestillende, prøvd det?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #23 Skrevet 23. september 2015 Gnagesårplaster virker smertestillende, prøvd det? nei, tenkt å kjøp sånn rull hvor du klipper av selv hvor stort det skal bli. Eller slike "sykehus plaster" som er ganske store. Må kjøpe det neste gang jeg er innom apoteket. ts Anonymous poster hash: 8e6cf...17e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå