Gå til innhold

Klær når man ammer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med å kle meg for tiden. Fikk baby for snart to uker siden og ammer "hele tiden" - hun vil ha mat omtrent hver andre time gjennom hele dagen.

Mine gamle jeans er fremdeles ubehagelig trange så de utgår en stund til. Kjoleen mine er ikke spesielt amme-vennlige; må jo dra de ned for å få fram puppene? Har blitt en del shorts og skjørt med topp jeg kan dra opp, men nå begynner det å bli rimelig kaldt her, så skulle egentlig hatt noen behagelige kjoler jeg mikse med strømper. Hva bruker dere? Er omslagskjoler noe som kan funke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bukser og ammetopper.

Anonymous poster hash: b9525...45c

• Liker 2
Skrevet

Jeg brukte bare vanlige klær, og lagde en ammesinglett av favoritten min. Ammesinglettene var håpløse til meg, så de sov jeg kun i.

Det ble en del skjorter og bluser, da de er enkle å amme i. Da kan en bruke både bukse og skjørt. Stramme, ensfargede skjørt brukte jeg mye. Pent og komfortabelt.

Anonymous poster hash: 14a3a...15d

Skrevet

Jeg hadde flere ammetopper, men det beste kjøpet var de to ammekjolene mine. De var ikke billige, men jeg "bodde" i dem det første halvåret. Mye og komfortable, med ammeåpning, satt ikke stramt over magen og på toppen av det hele følte jeg meg ganske velkledd. 

Skrevet

Ammekjoler (milker.dk) og ellers bruker jeg vanlige singleter under genser :)

Skrevet

Ammekjoler, eller så fungerer det med omslagskjoler eller kjoler med knepping. Jeg liker ammetopper (gensere og topper), fordi jeg synes det er masete å dra klær opp og ned. Helt i starten brukte jeg gravidbuksene eller skjørt ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...