AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Fyller atten neste halvår og vil melde meg inn i min første bank da mine foresattes bank er ganske dårlig og lokal. Hva bør jeg gå for? Har tenkt mest på DnB. Anonymous poster hash: 19bcc...dab 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Skandiabanken er jeg meget fornøyd med!Alt i Ett-konto Det tar bare sekunder å åpne en ny Alt i Ett-konto. Opprett inntil 20 av dem, gi dem egne navn og ta dem i bruk umiddelbart. Ingen gebyrer for å opprette, bruke eller avslutte konto 0,20 % rente fra første krone Renter blir utbetalt hver måned Konto kan ha et eller flere VISA-kort Søk om kontokreditt om du ønsker det Er du med i en fagforening, så har dem ofte mange gode fordeler. Anonymous poster hash: 58c17...703
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Dnb er absolutt et greit valg, har blant annet fondsparingen min der. Men hovedbank er Nordea. Superfornøyd både med betingelser, og deres kundebehandling. Anonymous poster hash: e4344...36a
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Så lenge du er elev/student er vel omtrent alle banker gebyrfrie. For meg er tilgjengelighet viktig, og da er DnB fint. Nettbanken med chat gjør at jeg slipper å ringe dem, og inn og uttak i masse butikker er kjekt. Anonymous poster hash: 28b80...cf4 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Jeg har hatt en del banker opp gjennom årene, og er kunde i Danske Bank nå. Er knallfornøyd. Var også fornøyd da jeg hadde DNB før det, men vil si at Danske Bank er favoritten min. Gode betingelser, kanonbra kundeservice og rett og slett bare enkelt. DNB har imidlertid en bedre nettbankløsning, synes jeg. Anonymous poster hash: 5e9ce...8b7
Gjest Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 ikke hør på folk som har dnb... har det selv:) men anbefaler det ikke.... hadde nordea før og alt var bedre der... mista jeg kortet mitt så kunne de overføre penger til en konto til en bekjent så jeg fikk ut penger der å da... med dnb så får man ikke engang kreditt uten å måtte søke... nordea ga tilbud om 100 prosent finansiering på bolig om jeg ville. eneste grunnen til jeg byttet,, var pga flytting å her har de ikke nordea:(
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Skandiabanken er jeg meget fornøyd med!Alt i Ett-kontoDet tar bare sekunder å åpne en ny Alt i Ett-konto. Opprett inntil 20 av dem, gi dem egne navn og ta dem i bruk umiddelbart. Ingen gebyrer for å opprette, bruke eller avslutte konto 0,20 % rente fra første krone Renter blir utbetalt hver måned Konto kan ha et eller flere VISA-kort Søk om kontokreditt om du ønsker det Er du med i en fagforening, så har dem ofte mange gode fordeler.Anonymous poster hash: 58c17...703 0,20 % rente, hurra!Anonymous poster hash: d6ffb...0f0
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Ya-bank til bruk og småsparing.Anonymous poster hash: 1f2f2...633
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #9 Skrevet 21. september 2015 Fyller atten neste halvår og vil melde meg inn i min første bank da mine foresattes bank er ganske dårlig og lokal. Hva bør jeg gå for? Har tenkt mest på DnB.Anonymous poster hash: 19bcc...dab En del banker har veldig gode tilbud til unge. Tror DnB er en av de. Men om du ikke føler behov for en fysisk bank å kunne dra til er nok noen av internettbankene foreslått i tråden enklere og kanskje bedre. Om du skal ha sparekonto er det ikke nødvendigvis slik at det som er den beste dagligbanken din må ha best rente. Er bare å opprette en sparekonto i tillegg der du får mest utav den til ditt bruk/nivå. Altså å ha to banker om det er mest gunstig. Anonymous poster hash: d3332...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå