Gå til innhold

Bør jeg begynne på anabole steroider for å få meg ei dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mye snakk om mannekroppen med sixpack og alt slikt på internett nå. Tror dere jeg vil få bedre draget på damene hvis jeg begynner på anabole steroider?

Anonymous poster hash: ad6ff...34c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er nok kjempe lurt.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke tvil, selv hollywoodkjekkaser må ta steroider for å holde på de kvinnelige seerne i dagens marked.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes du burde gjøre det som et eksperiment

Anonymous poster hash: db69f...65e

• Liker 3
Skrevet

Det er vel ikke tvil, selv hollywoodkjekkaser må ta steroider for å holde på de kvinnelige seerne i dagens marked.

Jeg er ikke noe kjekk, så jeg må ha en bra kropp

Skrevet

Har sett på diverse dating nettsteder at gutta som åpenbart går på bol ofte har flere hundre positive kommentarer fra kvinner på bildene sine. 

Mens gjennomsnitts mannen har 0 kommentarer. 

Det er heller ikke mange kvinner som er klar over at den super kjekke og muskuløse hollywood kjekkasen de sikler etter som oftest går på anabole steroider. 

I film yrke så er det ikke uvanlig at skuespillere går gjennom ekstre vektnedganger, oppganger og muskelbygging.

Sier seg selv at f.eks en skuespiller kan gå fra å veie 50kg til å bli nesten like stor som arnold schwarzenegger på 6 måneder. Skal ikke nevne noen spesifikke skuespillere som har gjort det ettersom ryktespredning er regelbrudd.

Mange kvinner prater om hvor stort kroppspress de har som om de er det eneste kjønnet som har kroppspress.

Lite vet de at de fleste svære biffe gutta på treningssenteret som de sikler etter setter sprøyter med steroider rett i skinka når de ikke ser. 

Kroppspresset til menn er like stort og like risikofylt som kvinners kroppspress, motsetningen er at kvinner blir underernært for å nå idealet sitt mens menn må tilføre kroppen ting som kan gjøre deg alvorlig syk for å bli ripped.

Nå vil jeg ikke anbefalle deg å ta steroider uansett. Men jeg syntes du kan legge inn en innsats på treningsstudio fordet.

Jenter liker gutter som er trente til tross for at vi ikke er digre muskelberg

• Liker 3
Skrevet

Så lenge du ikke er feit eller veldig tynn, har kroppen minimalt å si for attraksjon. Selvfølgelig er en bra kropp prikken over i'en, men om du ikke er ansiktspen, vil du bli sett på som en try-hard som prøver å overkompensere.

Dessuten er steroider (av god kvalitet og med minimale bivirkninger) veldig dyrt. I fitnessmiljøet er det helt vanlig at menn gjør gay4pay. Hvis du har penger til å bruke på steroider, burde du heller spare opp og ta plastiske operasjoner på ansiktet. 

Lachowski sa det som det er:

wQU7VQ4.png

Anonymous poster hash: bc6be...ac1
  • Liker 4
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 666ad...d1d

Skrevet

Så lenge du ikke er feit eller veldig tynn, har kroppen minimalt å si for attraksjon. Selvfølgelig er en bra kropp prikken over i'en, men om du ikke er ansiktspen, vil du bli sett på som en try-hard som prøver å overkompensere.

Dessuten er steroider (av god kvalitet og med minimale bivirkninger) veldig dyrt. I fitnessmiljøet er det helt vanlig at menn gjør gay4pay. Hvis du har penger til å bruke på steroider, burde du heller spare opp og ta plastiske operasjoner på ansiktet.

Lachowski sa det som det er:

wQU7VQ4.png

Anonymous poster hash: bc6be...ac1

Nå synes jeg akkurat den kroppen der var utrolig sexy. Jeg liker slanke menn. Han her var digg. Så aldri ansiktet hans.

Bolegutter er virkelig ikke mye lekkert.

Anonymous poster hash: a9e47...168

• Liker 2
Skrevet

Nei. Vet om menn som har ødelagt utseende sitt og livet sitt på det. Bolemuskler er forferdelig grusomt stygt og turnoff.

Anonymous poster hash: 7235c...c20
Skrevet

Du ødelegger psyken din, så om du vil ende opp som en idiot som behandler dama si dårlig, så kjør på. Anabole steroider er for gutter uten baller. Gro deg litt selvtillit istedet. Det er det mest sexy som finnes.

Anonymous poster hash: e5b8e...593

Skrevet

Det er så mye snakk om mannekroppen med sixpack og alt slikt på internett nå. Tror dere jeg vil få bedre draget på damene hvis jeg begynner på anabole steroider?

Nå er det ikke slik at idioter blir mindre idioter på AAS - de blir heller ikke større idioter. 

Til forskjell fra hva mange tror eller ihvertfall trodde :) 

Det er mye ufortjent negativitet og myter vedr AAS - i et helsemessig perspektiv så vil ikke det groveste misbruket av AAS kunne sammenlignes med skadene røyking, alkohol o.l gift gir. Noe som i seg selv er meget ironisk ettersom sistnevnte faktisk er lov og det uten resept. 

AAS har først og fremst blitt satt i et dårlig lys grunnet at det er svært grovt juks i idretts\sportslig sammenheng - hvor den ikoniske hendelsen var en viss 100m distanse på 80tallet. 

Nå er det slik at AAS preparater bygger kroppen fysiologisk opp i den grad det ikke er mulig naturlig.

Det er ikke fremmedsubstanser, det er egentlig bare testosteron doser tilført kroppen i større doser enn hva som er naturlig. 

Jeg kan nevne et par ting ang AAS som dere nok ikke var klar over: 

1 -  AAS (bare en kur) gir permanente fysiologiske endringer i muskelcellene. Dvs at om en utøver blir stengt ute for dopingbruk i 4år så vil han enda ha fordeler i sin opptrening og videre fysiologiske utvikling om han velger å retunere til idretten selv uten videre AAS stimuli.

2 -  En utøver i enhver sport kan bruke AAS utenfor sessong i opptrening for å så gå av AAS bruken og trene normalt som alle andre. Det vil ikke være noen måte å oppdage at han for 6mner siden brukte AAS - men han vil selvsagt ta med seg fordelene dette har gitt han i den fasen. 

3 - Punkt nr 1 og 2 er hovedgrunnen til at AAS har den statusen og upopulariteten og skemselspropagandaen seg tilknyttet. Det blir derfor brukt mye ressurser fra statlig hold til å gjøre hva

de kan for å ikke få idretten ødelagt og demotivert flest mulig til å avstå fra å se på og delta.

De helsemessige "poengene" deres har ingen reell verdi men blir likevel brukt til å oppnå det dem vil. 

Skal du dra damer så er ikke AAS løsningen, da må du nok jobbe mer med your "inner game" for å si det litt kryptisk.

Eller egen personlighet... :danse:

Anonymous poster hash: 439a6...4d4

Skrevet

Bare hvis du vil reklamere for liten pikk samtidig... 

Anonymous poster hash: 98060...af3

Skrevet

Bare hvis du vil reklamere for liten pikk samtidig... 

Anonymous poster hash: 98060...af3

Det er testiklene som blir mindre, ikke penisen. Og testiklene blir bare mindre midlertidig mens man går på steroider.

• Liker 1
Skrevet

Bare hvis du vil reklamere for liten pikk samtidig...  Anonymous poster hash: 98060...af3

hva har liten penis med steroider å gjøre?
Skrevet

hva har liten penis med steroider å gjøre?

Den skrumper inn (som varig virkning av steoridene, i tillegg til andre alvorlige bivirkninger)

Anonymous poster hash: d7664...c16

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...