Gå til innhold

lettere og bli gravid når man har vært det før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mitt første barn for 9 år siden.. Og har ikke brukt prevensjon de 3 siste årene.. Jeg og samboeren min ønsker 1 barn sammen og dette er 7 pp.. Han har 3 barn fra før! Jeg hadde kjemisk abort for 4 mån siden.. Og klarer ikke helt å fange opp eggløsnings perioden min fordi den hopper fra 28-34 dager.. Er det noen som har noen gode råd?.. Legen min sier at det ikke er noe i veien for at jeg kan bli gravid og at det var posetivt med kjemisk abort uannsett om jeg mistet fordi det betydde at jeg kunne bli gravid.. Og fordi jeg har 1 barn fra før.. Noen som har vært/er i samme situasjon? 😊

Anonymous poster hash: 9d3d9...e9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ingenting å si. Vil bare tro at sjansen for at du KAN bli gravid er større enn for førstegangsprøvere da de ikke vet at de kan slite eller ha problemmer med helse.

Anonymous poster hash: e59d5...743
Skrevet

Ok.. Og 6 mån er ikke lang tid å prøve? Uannsett om det føles som en evighet.. Er det bedre å ikke bruke eggløsningstester?.. Det kan være stressende..

Skrevet

Funnet meg en ny mann, og vil gjerne ha et barn med han. Har 3 fra før, siste for 13 år siden. Denne gangen er det ikke så lett nei, vi har prøvd siden nyttår. Og det haster grunnet alder, er derfor sjekket...også mannen. Fått pergo nå, så det skal bli gøy å se om det kan funke. Jeg har brukt eggløsningstester og en app. Egentlig bare stressende! Brukte ikke sånt med de ungene jeg har fra før, og det klaffet raskt med alle sammen....

Anonymous poster hash: 39dae...961
Skrevet

Funnet meg en ny mann, og vil gjerne ha et barn med han. Har 3 fra før, siste for 13 år siden. Denne gangen er det ikke så lett nei, vi har prøvd siden nyttår. Og det haster grunnet alder, er derfor sjekket...også mannen. Fått pergo nå, så det skal bli gøy å se om det kan funke. Jeg har brukt eggløsningstester og en app. Egentlig bare stressende! Brukte ikke sånt med de ungene jeg har fra før, og det klaffet raskt med alle sammen....

Hmm.. De sier at så lenge man har samleie 2-3 ganger i uka så skal det klaffe til slutt.. :-)) men mange som blir gravide fort når de legger det litt bort og tenker på andre ting...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også funnet en ny mann og han har 3 fra før, yngste er 5 år.. Og jeg ble gravid for 3 mån siden men mistet.. :/ nå har det gått 6 mån og ingenting har sjedd enda.. ;-) men må bare prøve :-) hvis det ikke har skjedd noe innen 6 mån kan jeg gå til legen i gjenn :-)

Skrevet

Her ble jeg gravid på pp1 med førstemann og begynte fort å stresse når nr to ikke kom på første forsøk. Men på pp3 satt det :) 

Anonymous poster hash: 47525...5eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...