AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Hvilke av MD formulations-produktene bør man skaffe seg om man vil ha effekt? Sitter her med handlekurven full av MD formulations-produkter til over 10 000 (!!!!) kroner og dét er litt i dyreste laget for meg akkurat nå, så jeg prøver å finne ut hvilke produkter jeg kan luke ut for å nærme meg 5000-tallet... Vil gjerne ha et helt 'sett', disse produktene tenker jeg at jeg MÅ ha så langt: MD FORMULATIONS Facial Cleanser - 250ml Continuous renewal serum Peeling kit Noen som kan hjelpe meg litt? Litt redd for at jeg velger 'smør på flesk' om det gir mening... har lyst på alle produktene, men man bør vel kanskje ikke legge hundre lag med diverse kremer oppå hverandre. Anonymous poster hash: 82b14...611
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Hva er du ute etter da? Hva ee målet ditt? Hva slags hud har du? MD sine produkter er veldig sterke.Anonymous poster hash: 8d44f...892
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Hei, har ikke MD formulation blitt erstattet av Elizabeth Arden PRO? Jeg brukte MD før, og som den over meg skriver, så var det veldig sterkt. Elizabeth Arden PRO passer i hvertfall min hud bedre. Kjenner at det ikke tar så hardt. Om du skal bruke så mye penger, er det kanskje lurt å oppsøke en hudpleiesalong og få litt hjelp? Kjipt å bruke flere 1000 kr på produkter som kanskje ikke passer eller er bortkastet? :-) Anonymous poster hash: 7fc6c...f1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå