AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Det er en helt annen kultur i asia og afrika. Siden Norge tar inn så mange flyktninger og innvandrere og de får så mange barn, så vil de nesten ta over Norge. Innføre Islam i Norge istedenfor kristendom på skolen. Kanskje kreve at det skal bygges enda flere moskeer. Jeg er ikke rasistisk. Jeg vil bare ikke at Norge skal bli som de landene som Afghanistan og Syria. Det er frekt at de skal kreve og kreve, og lage så stort oppstyr bare fordi man har kristendom på skolen. Ikke glem julenisselue-problemstillingen enkelte har laget. Jeg besøker ikke Afghanistan og krever at de skal tilbe meg og mine ønsker, og kreve at de slutter å bruke burka i sitt land siden jeg så viktig. De får permisjonspenger, barnetrygd, mer barnebidrag fra nav og gud vet hva. Norge legger jo bare opp til at de skal kunne få 8 barn. Man kan argumentere at de 8 barna er 8 ressurser til jobb, men mange av de får 6+ barn selv igjen for å være fulltidsmamma siden sånn er deres kultur. Mange av de er hyggelige og smarte, utdanner seg, men mange sitter hjemme og syter og beskylder Norge for rasisme når vi ikke vil gi de enda mer bare pga deres tradisjon om å gjøre ingenting. Anonymous poster hash: 41f4c...df3 8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 snakker du om innvandrere eller muslimer? Anonymous poster hash: 8a268...04e 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Å herregud, enda en sånn tråd. Anonymous poster hash: 7c745...506 7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 snakker du om innvandrere eller muslimer? Anonymous poster hash: 8a268...04e alle de som er heldig å få komme til Norge, klekker 8 egg, krever og syter, vil gi Norge en make-over med preg av eget land - det de flyktet ifra. Drar rasisme-kortet når de ikke får lov. Holdningene skyver de over på ungene. Helt til slutt; de som på død og liv ikke skal dusje, selvom svetten stinker på hele bussen. Hvorfor skal Norge totalrenoveres? For tenk..Det er det som skjer når de føder 8 barn, og vi føder 2. De fleste fengsler er fyllt med innvandrere. Anonymous poster hash: 41f4c...df3 8
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Anonymous poster hash: b798c...bf0 1
nordpedant Skrevet 22. september 2015 #7 Skrevet 22. september 2015 Punkt 1: Hvordan skal du forhindre deg? Punkt 2: Slapp av. Norge er ikke i fare. 2
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 22. september 2015 #8 Skrevet 22. september 2015 (endret) Altså... Hvis de er norske statsborgere, så må de vel få samme rettigheter som nordmenn? Skjønner godt hva du mener, men det hadde ikek klikka helt, og det hadde hvert rasisme å gjøre noe sånt som å forby flere enn feks. 6 barn... (hva skal du gjøre hvis de får barn? Nekte for å la dem føde/beholde barnet, og få dem til å ta abort...? Endret 22. september 2015 av The Lost Dreamer
Millimani Skrevet 22. september 2015 #9 Skrevet 22. september 2015 Kristendom på skolen? Det "nye kristendoms-faget" er mye mer enn bare kristendom. I gamle dager var det vanlig at norske familier også besto av mange barn. Min ene oldemor, født på slutten av 1800-tallet, var del av en søskenflokk på tolv. 23 år mellom eldste og yngste. Hennes mann var en av ni. En av mine andre oldemødre var også en av ni. Hel-norske familier får bare sette i gang den trenden igjen.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #10 Skrevet 22. september 2015 Altså... Hvis de er norske statsborgere, så må de vel få samme rettigheter som nordmenn? Skjønner godt hva du mener, men det hadde ikek klikka helt, og det hadde hvert rasisme å gjøre noe sånt som å forby flere enn feks. 6 barn... (hva skal du gjøre hvis de får barn? Nekte for å la dem føde/beholde barnet, og få dem til å ta abort...? jeg tenker på økonomisk. Ikke la de få barnebidrag fra NAV, barnetrygd o.s.v Anonymous poster hash: 41f4c...df3
retorikkqueen Skrevet 24. september 2015 #11 Skrevet 24. september 2015 Hahahhaha. Du får en pokal for verdens mest underholdende innlegg.
ToveM Skrevet 24. september 2015 #12 Skrevet 24. september 2015 Hva med nordmenn som så mange, skal de og miste rettigheter? Kjenner en som har 7 unger, de er ikke medlem av noen sekt heller. 1
tussi84 Skrevet 26. september 2015 #13 Skrevet 26. september 2015 Om man hadde fått like bra betalt per barn man fødte til etniske norske skulle du sett at det ble flere barn her til lands. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #14 Skrevet 27. september 2015 Alle får likt, uansett etnisitet. Man får 970,- kroner i barnetrygd pr barn. Uansett om du er norsk, svensk eller indisk eller hva som helst. Bidrag fra NAV får man bare dersom man ikke er sammen med barnets far og barnets far ikke kan betale bidrag selv, eller dersom far er død. Da får man også barnetrygd for et ekstra barn enn man faktisk har. Det er sånn sett feil at de får mer penger fordi de ikke er norske. En norsk familie som får 6+ barn får også barnetrygd for alle. Like regler for alle der. Anonymous poster hash: 895b0...cf2
heiduderborte Skrevet 27. september 2015 #15 Skrevet 27. september 2015 Syntes alle trenger en hel haug med kondomer, fordi jorda kommer til å bli jævla tett om det ikke brukes mer flittig!
elvane Skrevet 28. september 2015 #16 Skrevet 28. september 2015 For å unngå diskriminering må reglene være like for alle her til lands uavhengig av etnisitet. Men når det er sagt synes jeg det er rart at det ikke er en lov som sier hvor mange barn mennesker kan ha med tanke på overbefolkning og miljø. Maks 2-3 barn per familie hadde vært en god lov for planeten vår med tanke på klimaendringer og grov mishandling av jordens ressurser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå