Gå til innhold

Temperament og utvikling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan deres barn som hadde mye temperament, utviklet seg dra de ble eldre. Her har vi ei storesøster som var en ganske rolig baby, og som fortsatt er rolig (nå er hun 6 år). Hun blir sjelden rasende sint, men mer sår og lei seg. Lillesøster derimot er en litt annen type og blir fort frustrert og veldig sint. Når hun blir trøtt, kan hun få voldsomme raserianfall og hyler sånn at vi må lukke vinduene for ikke så skremme hele nabolaget. Kjenner jeg er litt spent på om hun vil bli like hissig når hun blir eldre også. Hun er 2 år nå, så noe kan jo være trassalderen også, men hun har alltid vært mer skrikete enn den eldste. Hvilken erfaring har dere som har større barn nå? Har de fortsatt samme temperament som de hadde som babyer?

Anonymous poster hash: 31576...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme temperementet har fulgt med i hele oppveksten og det toppet seg virkelig da tenårene kom for fullt. Roet seg litt mer rundt 20, men det er virkelig verd å gå små omveier i blant for å unngå provokasjoner med henne selv om hun nærmer seg 25 nå.

Anonymous poster hash: 64d70...8eb

Skrevet

Flere?

Skrevet

Min var veldig temperamentsfull som liten, nå er han den roligste tenåringen jeg kan forestille meg :)

Anonymous poster hash: 88245...d94

Skrevet

TS her. Hehe, blir spennende å se da, tydeligvis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...