Gå til innhold

Til dere som bor alene og er single, koser dere dere i leiligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en litt ukoselig leilighet en stund, med litt rått inneklima og kjølig temperatur. Slik at hver gang jeg har vært hjemme så har jeg ikke slappet av ordentlig eller kost meg. Jeg har liksom følt at jeg må ut av leiligheten og finne med ei dame eller gjøre ett eller annet, ihvertfall ikke sitte hjemme. Men nå har jeg fått fikset inneklimaet og fått kjøpt inn diverse ting slik at jeg koser meg her og ser faktisk litt frem til å komme hjem hver dag.

Hvordan er det for dere? Koser dere dere i leiligheten deres? Eller er du rastløs og vil bort fra den?

Anonymous poster hash: c7c88...515
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pussa opp min leilighet nå. Den var mørk og trist. Nå er den lys og luftig.

Jeg vil jo aller helst ha selskap så mye som mulig (eller også være ute med venner) men når jeg først er alene hjemme, så er det viktig at jeg kan slappe av og kose meg her hjemme også. Det er kjedelig nok å være alene, om man ikke skulle måtte misstrives der og.

Anonymous poster hash: 7938e...439
Skrevet

Koser meg når jeg er hjemme, har det akkurat som jeg liker det: koslig, ryddig og alt har en egen plass. Der jeg bodde før var det direkte utrivelig.

Liker å ta meg turer til venner og familie også.

Anonymous poster hash: ee0e8...2d0

Skrevet

Jada, jeg syntes det er digg. Ikke hele tiden da jeg er avhengig av et visst nivå sosialt stimuli men generelt er det digg å komme hjem og det er digg å kunne sette på film en tidlig lørdags morgen eller andre tidspunkter i løpet av uka. 

Anonymous poster hash: da6d0...c21
Skrevet

Jeg har fått det veldig fint i leiligheten min, synes jeg. Koser meg hjemme, orker ikke å ha det stygt eller ukoselig rundt meg, da blir jeg i dårlig humør.

Anonymous poster hash: ea291...fe0

Skrevet

Jeg er veldig glad i å være hjemme i huset mitt. Koser meg i eget selskap sammen med verdens mest trofaste samboer, hunden min :) Liker å gjøre det koseilg rundt meg med masse levende lys og lun stemning.

Anonymous poster hash: ccb2b...16e
Skrevet

Jeg er en sånn person som ikke trives med mindre jeg har det fint rundt meg (og da snakker vi dessverre for lommebokens skyld veldig fint, flere millioner kroner fint).

Før bodde jeg i en leilighet som jeg ikke trivdes spesielt godt i. Den var direkte stygg med absolutt billigst innredning og materialbruk. Jeg ble så lei av det stygge at jeg kjøpte meg en leilighet i byens fineste leilighetskompleks. Nå har jeg flott utsikt, store vinduer, fantastisk inneklima, lekkert interiør, alt er nytt. Jeg trives utrolig godt. Det gir meg en indre ro som er helt upåklagelig. 

Nå er jeg riktignok ikke singel, men jeg tror ikke det hadde utgjort noen stor forskjell. Jeg hadde mistrivdes i en stygg leilighet selv om samboeren min var der med meg.

Skrevet

Jeg er en sånn person som ikke trives med mindre jeg har det fint rundt meg (og da snakker vi dessverre for lommebokens skyld veldig fint, flere millioner kroner fint).

Før bodde jeg i en leilighet som jeg ikke trivdes spesielt godt i. Den var direkte stygg med absolutt billigst innredning og materialbruk. Jeg ble så lei av det stygge at jeg kjøpte meg en leilighet i byens fineste leilighetskompleks. Nå har jeg flott utsikt, store vinduer, fantastisk inneklima, lekkert interiør, alt er nytt. Jeg trives utrolig godt. Det gir meg en indre ro som er helt upåklagelig. 

Nå er jeg riktignok ikke singel, men jeg tror ikke det hadde utgjort noen stor forskjell. Jeg hadde mistrivdes i en stygg leilighet selv om samboeren min var der med meg.

Hva i all verden er det du jobber med som har råd til en slik livsstil?

Anonymous poster hash: 1c22f...701

Skrevet

Hater plassen jeg bor, og er som regel ute til venner. 
Må vel prøve å gjøre det litt koselig her jeg også, for å trives bedre nå som det går mot høst. 

Gjest Captain Hook
Skrevet

Jeg liker meg ikke alene. Jeg liker å ha folk rundt meg. Når jeg skal flytte til et annet sted så skal jeg bo med en kompis. Kommer meg nok ikke i et forhold på mange år likevel. Enda jeg har mange damer rundt meg. 

Skrevet (endret)

My home - my castle! 

Elsker, elsker rekkehuset mitt! Bor sammen med barna mine, og vi koser oss masse sammen. Og når de er hos faren sin, eller bare har lagt seg for kvelden, da har jeg egentid. Huset er innredet etter min smak og stil, jeg har pusset opp nesten alle rom, og jeg elsker det. Jeg nyter virkelig å sløve i sofaen min, kose meg med en kopp te eller et glass rødvin, rydde og pusle rundt. Jeg kan invitere familie eller venninner når jeg vil. Og jeg trenger ikke å bli enig med noen andre enn meg selv om hvordan ting skal være hos meg. Digg digg, digg. 

Endret av SmartA
  • Liker 3
Skrevet

Ja! For første gang i mitt liv deler jeg ikke ringeklokke med noen, jeg kan drite med åpen dodør, lage middag naken etc.

Jeg leier, men pris og beliggenhet er ok. Litt slitne gulv og vegger, men det bryr jeg meg ikke om.

Anonymous poster hash: e513a...dba

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker meg ikke alene. Jeg liker å ha folk rundt meg. Når jeg skal flytte til et annet sted så skal jeg bo med en kompis. Kommer meg nok ikke i et forhold på mange år likevel. Enda jeg har mange damer rundt meg. 

Spørsmålet var om du liker leiligheten din. Eller gutterommet, blir vel mer riktig.

• Liker 6
Skrevet

Har det så bra her. Elsker å være i leiligheten alene  :bolledeig:

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke leiligheten min, og har få til ingen venner i umiddelbar nærhet.

Men må heldigvis bare bo her mens jeg er på jobb, og da bare om jeg ikke er offshore.

Ellers bor jeg hos kjæresten, og der trives jeg veldig godt!

Skrevet

Nå bor jeg riktignok ikke alene, har samboer. Men vi bodde tidligere i en leilighet som var helt forferdelig (stygg og upratisk). Har flyttet nå, og har fått det kjempefint her! Trives nesten litt for godt  :fnise:

Anonymous poster hash: 7a91b...5cc
Gjest Captain Hook
Skrevet

Spørsmålet var om du liker leiligheten din. Eller gutterommet, blir vel mer riktig.

Jeg liker leiligheten min ja, men det betyr ikke noe når jeg ikke trives alene. Jeg må ofte ha besøk :P

Skrevet

Både og. Tilbringer nesten all min tid her, og er vel en sånn som lager litt rede av det, så kan vel forsåvidt si jeg trives her. Skulle vel hatt litt mer plass, men det får komme når økonomien er mer på beina. Hyttefeber får jeg selvsagt av og til, og det er litt kjipt om alle er utilgjengelige, men det er ikke så mye å gjøre med det. Får koke te og sette på en film.

Skrevet

Trives veldig godt hjemme alene. Her har jeg tingene jeg er glad i, god te og vin i skapet og full makt over tv og musikkanlegg :)

Leser, tegner, strikker og koser meg hjemme flere kvelder i uka.

Skrevet

Jeg elsker leiligheten min! Har bodd her 3,5 år nå. Er lys og trivelig, har tre soverom (et til meg og et til hver av ungene),stort og nytt bad og kjøkkenet er kjempefint og rimelig nyoppusset (det rommet jeg er mest fornøyd med, tilbringer mye tid der). Og det beste av alt er at den er min :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...