Gjest Blomsterert Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Flyttet fra eks-samboer for noen uker siden.I går ringte kameraten hans og sa at eks samboer har "klikket". Det var ikke ok å høre,men han svarte ikke da jeg ringte. Det gikk inn på meg,og i mellomtiden har jeg blitt kjent med en annen(jobber med menn nå,og han er en kollega). Det har ikke vært annet enn vennskap,og jeg har veldig klart sagt fra at jeg er ikke interessert i noe dating/forhold. Dette har jeg sagt når vi sitter alene,og også sammen i grupper.Jeg mener,jeg har jo knapt vært singel to måneder,og er jo preget av nylig brudd. Så ble jeg med på fest i natt,og det var bare gøy! De fester mye her,men jeg deltar ikke. Før i går altså,for jeg føler meg litt lost med bare menn. Så klarte jeg å ha sex med en fyr.Jeg så bare dansende brune øyne,og ja,jeg falt der og da.Han var snill og morsom,og det var bra sex,det er sikkert. Så jeg som ikke ser poenget i ons,opplevde det få gjør tror jeg.Vi hadde beste kjemi,hadde en finfin natt. Nå er han jeg ble venn med,sint. Han sier han ble knust pga min ons. Jeg har da vært ærlig og redelig hele veien.Og fikk meld nå at han var betatt og ble skuffet over meg. Jeg blir irritert.Hvorfor les ser han dette på meg? Nå sitter han og drikker(mye),og kollegaene er litt bekymret,men de syns ikke jeg har gjort noe feil,de har kommet alle sammen og sagt at jeg er godt likt her,og ingen klandrer meg.De ler og sier at alle vil jo ha sex. Men noe i meg må spørre: burde jeg hatt dårlig samvittighet? Vær ærlige folkens.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Nei du hadde jo ikke lovet han noe. Ikke har han sagt til deg at han er betatt av deg heller, så om du hadde likt han, så hadde du jo ikke visst at han var så betatt. At han er såret går på hans kappe. Selv om det er dritkjipt å se på at en annen er såret pga deg. Men det er ikke din skyld at han klikker. Anonymous poster hash: ff0ee...2f0 8
Gjest Blomsterert Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Ja det syntes jeg du burde ha. Hvorfor?
Gjest Blomsterert Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Nei du hadde jo ikke lovet han noe. Ikke har han sagt til deg at han er betatt av deg heller, så om du hadde likt han, så hadde du jo ikke visst at han var så betatt. At han er såret går på hans kappe. Selv om det er dritkjipt å se på at en annen er såret pga deg. Men det er ikke din skyld at han klikker.Anonymous poster hash: ff0ee...2f0 Takk!
Gjest Blomsterert Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Av mange grunner Kan du gi meg bare en?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Som jeg forstår det er du ikke interessert i denne betatte kollegaen. Da skal du absolutt ikke ha noe dårlig samvittighet. Men hvis du derimot hadde sett for deg han som en potensiell fremtidig kjæreste, så burde du ha dårlig samvittighet for å ligge med en annen. Anonymous poster hash: ef8be...6ee 3
Oppgitt78 Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Det kommer an på om du har gitt klart uttrykk for at dating/forhold var uaktuelt akkurat nå, eller for all fremtid.. Hvis ikke du har vært klar på det, og dere har hatt en over gjennomsnittet god tone, så er det ikke helt usannsynlig at vedkommende føler du har forledet ham.. Men som flere her sier, så er det ditt valg! Du bestemmer selv hvem du vil ligge med eller date.. Sålenge du ikke har forpliktet deg, så kan han bare sitte der og furte..
Gjest Blomsterert Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Som jeg forstår det er du ikke interessert i denne betatte kollegaen. Da skal du absolutt ikke ha noe dårlig samvittighet. Men hvis du derimot hadde sett for deg han som en potensiell fremtidig kjæreste, så burde du ha dårlig samvittighet for å ligge med en annen.Anonymous poster hash: ef8be...6ee Nei,jeg har jo nylig opplevd et brudd,og jeg er ikke der at jeg vil annet enn å konsentrere meg om jobb.Være sosial,fordi vi må være det her:-) Jobber med et team,og det er bare menn.De oppfører seg så bra,og jeg er en respektert kollega.Og vise versa! Hår vært ærlig hele veien jeg.
Gjest Blomsterert Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 Det kommer an på om du har gitt klart uttrykk for at dating/forhold var uaktuelt akkurat nå, eller for all fremtid.. Hvis ikke du har vært klar på det, og dere har hatt en over gjennomsnittet god tone, så er det ikke helt usannsynlig at vedkommende føler du har forledet ham.. Men som flere her sier, så er det ditt valg! Du bestemmer selv hvem du vil ligge med eller date.. Sålenge du ikke har forpliktet deg, så kan han bare sitte der og furte.. Jeg har vært ærlig,tro meg. Takk: -)
Gjest Blomsterert Skrevet 20. september 2015 #12 Skrevet 20. september 2015 Som jeg forstår det er du ikke interessert i denne betatte kollegaen. Da skal du absolutt ikke ha noe dårlig samvittighet. Men hvis du derimot hadde sett for deg han som en potensiell fremtidig kjæreste, så burde du ha dårlig samvittighet for å ligge med en annen.Anonymous poster hash: ef8be...6ee Jeg ligger ikke med noen tilfeldige vanligvis. Men jeg falt fordi han hadde så mye smil i blikket! Så ja,jeg gjorde en dumhet.Ons er jo ikke bra det. Gir ikke noen falske forhåpninger,jeg er for ærlig og direkte.Takk ;-)
Kamikatze Skrevet 20. september 2015 #13 Skrevet 20. september 2015 Du får neppe nobelprisen i klokskap av å ligge med noen på jobben, uansett kjønn. Utover det trenger du ikke ha dårlig samvittighet. Du trenger ikke informere eksen (gni salt i såret). Og du behøver ikke ta en ons videre til "neste trinn". Allerede nå ser du hvor uklokt det er å pare seg med kolleger en blir tvunget til å forholde seg til. På neste fest, med "dansende blå eller grønne øyne" kan det fort bli drama og friksjon på arbeidsplassen, og kollegene begynner å se på deg med mindre profesjonelle, mer dansende øyne. 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #14 Skrevet 20. september 2015 Du syns ikke du deler litt vel mye informasjon om privatlivet ditt på jobben? Anonymous poster hash: 7f3ae...793 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #15 Skrevet 20. september 2015 Nei, men du må akseptere at om du faktisk var interessert i ham har du sannsynligvis ødelagt det nå. Anonymous poster hash: 6c547...c9b
Gjest Blomsterert Skrevet 21. september 2015 #16 Skrevet 21. september 2015 Du syns ikke du deler litt vel mye informasjon om privatlivet ditt på jobben?Anonymous poster hash: 7f3ae...793 Hva?? Det kan da være overalt det her!:-D Syns ikke akkurat jeg skriver for mye.Nei,dette er jeg virkelig ikke enig i.
Gjest Blomsterert Skrevet 21. september 2015 #17 Skrevet 21. september 2015 Nei, men du må akseptere at om du faktisk var interessert i ham har du sannsynligvis ødelagt det nå.Anonymous poster hash: 6c547...c9b Er ikke interessert i han,annet enn en du får litt ekstra kjemi med,ikke seksuelt.Vi slapper av sammen,og ler mye. Vi fikk snakket i dag.Han ba om unnskyldning.Men det blir nok ikke det samme igjen.
Gjest BethD Skrevet 21. september 2015 #18 Skrevet 21. september 2015 Du var ærlig med han fra starten og sa du ikke var interessertpå den måten.. Du skal ikke ha dårlig samvittighet fordi han andre er betatt av deg... Skal man ha sitt eget liv på vent mens man venter på at følelsene til noen andre skal gå bort,og man kan leve igjen?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #19 Skrevet 21. september 2015 Du sier at du ikke er interessert i dating eller forhold, for så å ha en ONS like etter. For mannen som blir avvist er det klart at han blir skuffa og forbanna da. Det du skulle sagt var at du ikke er interessert i dating eller forhold med HAM. Han høres ut som en typisk snill gutt som har gjort det han har bitt fortalt at jenter liker, og nå skjønner han at det ikke er slik verden fungerer. Det er et hardt slag. Anonymous poster hash: 80f2c...f3b 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #20 Skrevet 21. september 2015 Du sier at du ikke er interessert i dating eller forhold, for så å ha en ONS like etter. For mannen som blir avvist er det klart at han blir skuffa og forbanna da. Det du skulle sagt var at du ikke er interessert i dating eller forhold med HAM. Han høres ut som en typisk snill gutt som har gjort det han har bitt fortalt at jenter liker, og nå skjønner han at det ikke er slik verden fungerer. Det er et hardt slag. Anonymous poster hash: 80f2c...f3b Det går jo an å drive med ons selv om man ikke er intressert i å date eller ha ett forhold. Det gikk inn på meg,og i mellomtiden har jeg blitt kjent med en annen(jobber med menn nå,og han er en kollega).Det har ikke vært annet enn vennskap,og jeg har veldig klart sagt fra at jeg er ikke interessert i noe dating/forhold. Ts ga klar beskjed at hun ikke var inteessert i ham. Anonymous poster hash: bb4ff...e85 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå