Gå til innhold

Erfaringer med NetOnNet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg bestilte akkurat et dyrt produkt fra netonnet.no, og ser nå i etterkant det florerer mye dårlige erfaringer med servicen, lang leveringstid og feil i produktene. Ved reklamasjon eller retur har dette også tatt lang tid. Jeg ble ganske redd da jeg leste dette og lurer på om jeg skal avbestille varen min hvis det går.

Så lurer jeg på om det er bare fordi de har så mange kunder at det også er en del dårlig erfaringer...? Er det noen som har noe å dele med meg? Burde jeg holde meg unna denne siden og har de generelt dårlige produkter?

Anonymous poster hash: a9838...cee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt de flere ganger, har ikke opplevd noe trøbbel med de :-)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har handlet flere ganger hos de, og har aldri hatt noen problemer :)

Anonymous poster hash: cd066...0c7

• Liker 2
Skrevet

Hei! Jeg bestilte akkurat et dyrt produkt fra netonnet.no, og ser nå i etterkant det florerer mye dårlige erfaringer med servicen, lang leveringstid og feil i produktene. Ved reklamasjon eller retur har dette også tatt lang tid. Jeg ble ganske redd da jeg leste dette og lurer på om jeg skal avbestille varen min hvis det går.

Så lurer jeg på om det er bare fordi de har så mange kunder at det også er en del dårlig erfaringer...? Er det noen som har noe å dele med meg? Burde jeg holde meg unna denne siden og har de generelt dårlige produkter?

Anonymous poster hash: a9838...cee

Jeg har bestilt 3 PCer derfra ved forskjellige anledninger. Rask levering hver gang, og ingenting galt med PCene heller. Vil si det er ganske trygt, jeg er iallefall en veldig fornøyd kunde.

Anonymous poster hash: 58dbe...b75

• Liker 1
Skrevet

Bestilt mye derifra og bestandig fått levert på under 6 dager (nord norge). Hadde trøbbel med en pc en gang, fikk ups på dørren og en uke senere hadde jeg en ny pc!

Anonymous poster hash: a906a...ba6
Skrevet

kjøpt 4 iphone 6. ipads. tver og anlegg der. alt kommer sykt fort uten problem... samme med siba... 

Skrevet

Har aldri hatt noe trøbbel med bestilling derfra. Husk at det er misfornøyde kunder som roper høyest så det er den siden du hører mest fra ;)

• Liker 1
Skrevet

Trolig den store mengden kunder. En kan aldri garantere at alle systemer fungerer hundre prosent optimalt til enhver tid.

Selv har jeg aldri hatt behov for å reklamere på noe derfra, så den siden av medaljen har jeg ingen erfaring fra.

Derimot har jeg handlet der en årrekke, og de har så langt alltid innfridd på: Flere PC-er, fotbad, minnekort, telefoner, harddisker og DVD-brenner, brødbakemaskin, suppekoker, flyttbar airconditioner, ladere osv.

Skrevet

Har ikke hatt problemer med dem. Har bestilt både telefon og andre småting der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...