Gå til innhold

Kjerringer med for mye fritid ut mot Det Nye - ny PFU-sak?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For meg fremstår dette som et klokkeklart brudd på all ansvarlig og etisk korrekt journalistikk, samt åpenlyse brudd på Vær varsom-plakaten og ikke minst redaktørplakaten. 

Jeg er mobil nå og får ikke skrevet så mye (hersens liv..), men jeg tenkte det var passende med en liten samletråd som ikke drukner i den evigvarende sagaen om FF.

Lenker, bilder, screenshots, sms mm - kom med det.

Utfyllende info om saken finnes HER og HER

540_293_resize_20130101_6998de0ad5cfb9be

Endret av Vitulina
  • Liker 18
Skrevet

Endel er samlet i bloggen til mamsi. Kan legge ut svarene redaktøren sendte meg, om ønskelig.

• Liker 14
Gjest Bergensia
Skrevet

Bra tiltak!

KG har fått til en PFU-sak før, føler denne gangen er ennå mer åpenbar! :blomst:

Skrevet (endret)

Så snålt, til og med Adax ser ut til å tro at påmeldingen til veskelanseringen skal skje via Det Nye. Den vikaren var effektiv, må jeg si.

http://s23.postimg.org/ytewvbkaj/image.jpg

Endret av lenebu
  • Liker 21
Skrevet

Jeg ler meg skakk. Stakkars, for noen patetiske forsøk!

• Liker 8
Skrevet

Jeg er iallefall med på en klage. Sitter også på mobil så kan legge ved screenshot senere

• Liker 9
Skrevet

Av mengden screenshots som havner her, vil det bli meget vanskelig for redaktøren å sykle unna det vi alle har sett.
Hvor mange vil de ha, egentlig?

• Liker 7
Skrevet

Kan noen oppdatere oss som ikke har fått med oss saken? 

• Liker 19
Annonse
Skrevet

Når de gjør det på denne måten så innrømmer de nærmest skyld da. Det er jo rene eventyret, det de forteller.

Driftig vikar! De burde Gjøre henne til fast. Rekke så mye på en så liten tid da gitt.

• Liker 9
Skrevet

Når de gjør det på denne måten så innrømmer de nærmest skyld da. Det er jo rene eventyret, det de forteller.

Driftig vikar! De burde Gjøre henne til fast. Rekke så mye på en så liten tid da gitt.

Ja, det får man si, en vikar alle vil ha, finne på så mye og ordne selv da gitt!

Hun sjefredaktøren må jo tro vi forbrukere er stokk dumme! Pinlig fra henne!

Håper dette får etterspill!

• Liker 15
Skrevet

#vikargate ☺️

• Liker 20
Skrevet

Hun sjefredaktøren må jo tro vi forbrukere er stokk dumme! Pinlig fra henne!

Håper dette får etterspill!

Hun er ihvertfall rimelig frekk!

• Liker 9
  • Opprett ny...