AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Jeg har gjort noe som kansje ikke var såå lurt, jeg hadde bursdag i helgen og ble overasket av famile med en weekendtur til Stockholm.. Jeg er jo da sykemeldt i påvente av en operasjon. Så imorgen tenkte jeg å ringe nav, men er det saksbehandler jeg skal kontakte eller bare ringe nav å si det over telefon? Anonymous poster hash: 3f118...0d6
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Det er legen som må skrive til nav og informere om at du skal på utenlandstur og at dette har ingen negativ innvirking på din helsesituasjon. Anonymous poster hash: 80b58...ceb
sonush Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Jeg var sykemeldt gr nakkeprolaps, og familien ville på familiebesøk til gøteborg. De ønsket ikke at jeg skulle være alene hjemme. Jeg ringte og hørte med nav og fikk godkjenning til å reise for 3-4 dager til sverige. No problem, så lenge de var informert. Og siden det var "bare" til sverige. Jeg spurte om jeg trengte legeerklæring, det slapp jeg og min tur til sverige ble godkjent over telefon hos nav. Det hører med at jeg gr smerter og sterke morfinlignende medisiner, uansett ikke ville hatt glede av turen, og ville bare være "hjemme" hos familien I sverige. Slapp ihvertfall å være alene I Norge.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 For et elendig råd. Det er da nav som avgjør om du får tillatelse eller ikke. Det er DIAGNOSEN som er avgjørende for dette. Det er legen som må skrive til nav og informere om at du skal på utenlandstur og at dette har ingen negativ innvirking på din helsesituasjon.Anonymous poster hash: 80b58...ceb Anonymous poster hash: 45184...c8d 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 jeg ringer nav imorgen å ber min saksbehandler å kontakte meg for sikkerhets skyld, så får jeg det også skriftlig at jeg har informert om det! men takk for tilbakemeldinger! tsAnonymous poster hash: 3f118...0d6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Jeg hadde ikke brydd meg. Hvordan skal NAV kunne finne det ut? Anonymous poster hash: 3db4c...324
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå