sdfj Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 Har vært sammen m typen i snart ett år nå. Men har ikke hatt sex enda. Akkurat det er ikke no problem siden jeg er utro.. Men å har det seg sånn at jeg sjønner ikke hvorfor han ikke vil ha sex. I begynnelsen trodde jeg bare han var nervøs siden han er jomfr, men nå har det gått så lang tid at jeg vet ikke hva jeg skal tro. Har snakket med han men han sier bare at han aldri har vært iet så langt forhold å ikke vil ødelegge det med å gå for fort... Problemet er at han ødelegger med å gå for sakte. Har også pretet med ei venninne av meg, hun sier han må være homo, å bruker meg som unnskyldning. Hun sier oxo at det kan være fordi han er impotens.. Noe jeg oxo har lurt litt på i det siste. men gutten er jo bare 18 år jo, går det ann da?? Satt å ronket han i en time for noen dager siden å håpet var med meg, men fikk den så vidt opp.. den gikk lixom opp å var oppe i ett min, før den gikk ned å var nede lenge osv.. ha sa bare at det var fordi han ikke var i form, å at vi kunne ta det senere.. I det siste har vi nesten ikke snakket. men når vi snakker sier han at han er gla i meg osv. Jeg har ofte spurt om noe er galt å om han ikke vil mere men da svarer han at han vil.... Jeg sjnner det ikke, noen av dere dær ute som kanskje kan hjelpe meg med å finne et svar???? dette er rett å slett et mareritt-..............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Fighter Skrevet 20. september 2004 #2 Skrevet 20. september 2004 Kanskje han hadde villet ha sex hvis ikke du var utro? Eller er du utro fordi han ikke vil ha sex? I så fall er det vel bedre for dere begge at dere gjør det slutt og at du finner en kjæreste som vil ha sex? Han er sikkert usikker på seg selv og forholdet deres. Jeg vil også tro han får fortere lyst hvis du ikke presser han til det. Men du burde vel prate med han om det. Det er bare han selv som vet hvorfor.
sdfj Skrevet 20. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2004 Han vet jo ikke at jeg er utro. Garantert. Er kun utro fordi han ikke gir meg det jeg vil ha. Er flink til å skille mellom følelser å se sånn sett. Skal prøve å ikke presse han, kanskje det funker.. Det er jo egentlig ikke så enkelt å ikke presse på heller da..
Gjest Pepper Skrevet 20. september 2004 #4 Skrevet 20. september 2004 Hei du! Innlegget ditt hadde kanskje blitt tatt litt mer seriøst dersom du gjorde en innsats for å skrive korrekt norsk, det er litt vanskelig å lese, synes jeg. Men til problemet ditt: Selv om han ikke vet at du er utro, er det nok mulig at utroskapen din påvirker forholdet deres på en litt mer indirekte måte. At han på en måte aner at noe er galt, uten å skjønne det selv. Da er det ikke så rart at han er litt tilbakeholden. Jeg synes du skal være veldig forsiktig med å gjette hva som kan være grunnen. Å få rykte på seg å være homofil dersom en ikke er det, er nok veldig vondt og sårende. Jeg synes også at du ikke skal snakke så mye men veninnene dine om dette, deres sex-problemer er ikke deres business. Tror ikke typen din ville være så glad dersom han visste at du forteller veninnene dine om potensen hans. Jeg synes at du skal la HAM få ta initiativet til når han vil ha sex. Alle er ikke klar for sex like tidlig, og du er heldig som har en kjæreste som tenker igjennom saker og ting i stedet for å jumpe på alt som går i skjørt. Han føler seg kanskje presset, nervøs eller underlegen i forhold til deg, fordi du har en del seksuell erfaring og ikke han. Kanskje han er nervøs for å ikke være bra nok for deg, redd for å bli sammenlignet med andre du har hatt? Vær ikke for optatt av å få ham til å komme. Konsentrer deg heller om å nyte ham, hele ham, og la ham nyte deg, i sitt tempo. Stopp når han ikke vil mer, uten å forvente eller presse ham til noe mer, da mister han bare lysten. At han ikke klarte mer etter en times runking, forstår jeg godt! Mange menn har det sånn, at dersom en holder på for lenge, blir det vanskelig å komme, og vanskelig å holde lysten oppe. Potensen hans skal du ikke tenke på, alle menn kan oppleve svikt i potensen, menn i alle aldersgrupper. Spesielt dersom du hadde runket ham i en hel time først.... Han vet nok best selv om han er "i orden" eller ikke. Jeg foreslår at du slakker tempo litt. Firer litt på forventningene. Sex er ikke alt, gled deg over at du har en fantastisk gutt som er glad i deg! Gi HELE deg til ham (altså: ikke noe til elskeren din, dropp ham), ikke bare kroppen, men alle tankene dine og følelsene dine. Så gjør nok han det samme tilbake, og dere kan nyte hverandre på alle plan. Hilsen meg.
Thea Skrevet 20. september 2004 #5 Skrevet 20. september 2004 For meg er dette faktisk ganske så særiøst.. Det er tydeligvis ikke forholdet du har med denne gutten siden du ligger rundt på andre hold. Sorry,men sympati fra meg får du ikke.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 20. september 2004 #6 Skrevet 20. september 2004 Ikke fra meg heller. Du fortjener ham ikke. Håper du ikke klarer å presse ham til noe han ikke vil - for før eller siden vil han finne ut akkurat hvor dårlig du faktisk har behandlet ham, og det kommer til å såre ham utrolig mye. Hadde du hatt noe anstendighet i det hele tatt ville du ha gjort det slutt med ham i stedet for å ligge rundt i mangel på sex, som tydeligvis er viktig for deg. Og kom ikke her og si at du er redd for å såre ham! Det er mye lettere å komme over et brudd enn utroskap!
Hillary Skrevet 20. september 2004 #7 Skrevet 20. september 2004 Har vært sammen m typen i snart ett år nå. Men har ikke hatt sex enda. Akkurat det er ikke no problem siden jeg er utro.. !!! :o Har du hørt om respekt, eller er det et for langt ord for sms?
Brunhilde Skrevet 20. september 2004 #8 Skrevet 20. september 2004 Akk ja, lille venn. En dag blir kanskje du også voksen! Hvordan kan du i en tråd fordømme chatting og så, men stor iver, glede og glød, proklamere at du er utro i en annen? Jeg gidder ikke en gang prøve å finne et svar på det!
Joplaya Skrevet 20. september 2004 #9 Skrevet 20. september 2004 Er han dom i hodet fordi han ikke vil ha sex med damen sin som er utro? Hvem er dom? Gutter? Er alle gutter domme fordi din kjæreste ikke vil ha sex med deg? Jeg spør igjen: hvem er dom? Stakkars gutt. 18 år gammel og så lenge sammen med en jente som ikke vet å ha empati og kun ser seg selv.
Gjest StoreSky Skrevet 20. september 2004 #10 Skrevet 20. september 2004 Er han dom i hodet fordi han ikke vil ha sex med damen sin som er utro? Hvem er dom? Gutter? Er alle gutter domme fordi din kjæreste ikke vil ha sex med deg? Jeg spør igjen: hvem er dom? Stakkars gutt. 18 år gammel og så lenge sammen med en jente som ikke vet å ha empati og kun ser seg selv.
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #12 Skrevet 21. september 2004 lurer på hvem som er DOM her jeg..... Det lurer ikke jeg på. I den grad dette er en seriøs tråd, så må jeg innrømme at jeg for guttens skyld håper at det blir slutt. Det virker ikke som om dere fungerer spesielt godt sammen, og det virker ikke som om du er moden nok til å finne andre løsninger enn å finne en vikarierende pikk. Derfor bør han få mulighet til å finne en kjæreste som faktisk tar andre enn seg selv på alvor.
Nick Etmitt Skrevet 21. september 2004 #13 Skrevet 21. september 2004 Vil bare si at du virker som en oppegående og snill jente. Mitt forslag til deg er å være tålmodig med kjæresten din, og heller være utro. Det er nok det beste i lengden. Ikke bry deg om de andre her, de er som du sier helt domme i hue. Du er voksen nok. Tut og kjør. Husk: Integritet og modenhet er oppskrytt.
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #14 Skrevet 21. september 2004 Vil bare si at du virker som en oppegående og snill jente. Mitt forslag til deg er å være tålmodig med kjæresten din, og heller være utro. Det er nok det beste i lengden. Jepp, for det er gode grunnverdier i et forhold basert på gjensidig tillitt og ærlighet. Et forhold som har alle forutsetnigner for å bli langvarig.... *NOT* Jeg håper av hele mitt hjerte at denne jenta en dag får smake sin egen medisin. At den dagen hun selv blir hodestups forelsket i en gutt, så finner hun ut at han har vært utro og puler med andre. Da får hun smak hva utroskap betyr, og få en vond men viktig lærdom.
Gjest 1111 Skrevet 21. september 2004 #15 Skrevet 21. september 2004 Ble litt sånn :o da jeg leste innlegget ditt. stakkars gutt. jeg regner med at han er nervøs for sex, han trenger da ikke være homofil av den grunn. syns det er dårlig gjort av deg å være utro. Hvorfor er du sammen med han i det hele tatt?
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #16 Skrevet 21. september 2004 Erlig talt folkens!!!!!!!!! Hu har jo vert sammen med han i et or jo!!! Og de har ENDA ikke hatt sex!!!! Hvem i all verden gidder o finne seg i det da! Ihvertfall ikke jeg. Et forhold er ikke so mye i lengden uten sex (bortsett fra kanskje hvis man er forti, har vert gift i 20 or og har 10 unger og er utslitt). Nei, jeg synes hun har vert veldig tolmodig jeg, siden hun er fortsatt sammen med han etter et helt or uten sex. Men mitt rod er at hun forlater han. Livet er for kort til at man ikke skal nyte det!! Og kanskje han finner noen som ikke har so lyst po sex ogso! (And by the way, jeg har ikke et norsk tastatur.....i tilfelle en eller annen norsklerer blir fristet til o klage over sproket mitt!!!)
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #17 Skrevet 21. september 2004 Et forhold er ikke so mye i lengden uten sex (bortsett fra kanskje hvis man er forti, har vert gift i 20 or og har 10 unger og er utslitt). - Der har vi forklaringen til alle dere gamlingene
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #18 Skrevet 21. september 2004 Den kommentaren med o vere forti med unger osv...., var mer ment som at da har man stor grunn til o vere sammen....... og det ville ikke vere riktig o skille lage po grunn av bare sex! Er dere ikke enige?? Jeg ville ihvertfall ha tenkt meg om mer enn en gang i en slik situasjon! Men nor man er ung og fri....., hvorfor finne seg i o ikke ha et sex liv?
Gjest Bettan* uinnlogget Skrevet 21. september 2004 #20 Skrevet 21. september 2004 Men nor man er ung og fri.....' date=' hvorfor finne seg i o ikke ha et sex liv?[/quote'] Ung ja, men fri??? er hun fri når hun er i et forhold? Ikke etter mitt syn. Vil hun være ung og fri slik at hun kan ha sex med hvem hun vil og når hun vil, ja så bør hun være singel da. Single er frie, er man sammen med noen er man bundet til det forholdet etter mitt syn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå