AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Bare jeg som syntes det var veldig smalt?? Er dette vanlig? Første gang jeg sprang. Anonymous poster hash: 5820e...f95
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Det var vel ikke så mange steder det var smalt/trangt. Strekningen fra Lysaker og tilbake til Akerbrygge er smalt, men det funker. Synes det var en fantastisk dag med mye publikum og liv i løypa. Digget det og kommer garantert til å melde meg på neste år også. Anonymous poster hash: 4facc...9cd
Cata Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Moro, men litt smalt fra operaen mot den containerhavna der 10 kilometeren snudde. Men det var ganske uproblematisk, så jeg kommer gjerne igjen.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Moro, men litt smalt fra operaen mot den containerhavna der 10 kilometeren snudde. Men det var ganske uproblematisk, så jeg kommer gjerne igjen. Er så imponert over dere som klarer å gjennomføre en maraton! Hvor mye trening må til, og- hvordan klarer dere å holde det gående, løpe i mer enn fire timer? Hva om dere må på do f.eks.? Anonymous poster hash: 3cc1b...7e0
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Er så imponert over dere som klarer å gjennomføre en maraton! Hvor mye trening må til, og- hvordan klarer dere å holde det gående, løpe i mer enn fire timer? Hva om dere må på do f.eks.?Anonymous poster hash: 3cc1b...7e0 Har på meg bleie under maratonen så det er ikke et problem. Anonymous poster hash: 154f9...c1a
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Er så imponert over dere som klarer å gjennomføre en maraton! Hvor mye trening må til, og- hvordan klarer dere å holde det gående, løpe i mer enn fire timer? Hva om dere må på do f.eks.?Anonymous poster hash: 3cc1b...7e0 Har på meg bleie under maratonen så det er ikke et problem. Anonymous poster hash: 154f9...c1a
Cata Skrevet 21. september 2015 #7 Skrevet 21. september 2015 Er så imponert over dere som klarer å gjennomføre en maraton! Hvor mye trening må til, og- hvordan klarer dere å holde det gående, løpe i mer enn fire timer? Hva om dere må på do f.eks.?Anonymous poster hash: 3cc1b...7e0 Jeg svarte mer generelt på hele arrangementet. Løp kun 10 km løypa så skal ikke skryte på meg full maraton.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Jeg løp også 10 km, og det jeg stusset over var at det forelå tre eller fire utgaver av løypa (bla en på nett, en i folder som ble utdelt sammen med startbevis og en i spesialutgaven av Kondis) som skulle løpes, og den som faktisk ble brukt var...ingen av dem. Bare små avvik, men likevel? Håper det ikke var sånn på maratondelen også, hvor man kanskje i enda større grad er mentalt forberedt på en viss løype.Anonymous poster hash: 80ee2...cca
Snabeltann Skrevet 21. september 2015 #9 Skrevet 21. september 2015 Jeg løp også bare mila, og synes det var smalt etter vendinga og inn mot sentrum igjen. Løp mye i kø og det føltes som jeg "bøllet" meg fram hele tiden. Vanskelig når noen med ledsager sprang foran f.eks med to i bredden. Da følte man at det var uhøflig å springe forbi. Mulig jeg hadde vært for defensiv i puljevalg.
baremeg Skrevet 21. september 2015 #10 Skrevet 21. september 2015 Jeg løp halvmaraton og noen deler av løypa var smal. Da ble det ganske irriterende at noen prøvde å brøyte seg fram. Ellers var jeg ganske fornøyd med arrangementet
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #11 Skrevet 22. september 2015 Løp halvmaraton og trent systematisk i ett år. Dobesøk er ikke noe problem da dette er satt opp ved hver drikkestasjon(pr. 5km) og litt rundt om kring. Jeg løp for det meste men stoppet ved drikkestasjonene for å få i meg drikke. 21km løypa var riktig på nett, i kondis og sammen det vi fikk utlevert med startnummeret. Dvs. helmaraton traseen var også korrekt da de løp den samme runden, men to ganger. Et fantastisk arrangement i år selv om løypa er litt trang noen veldig få steder. Er slettes ikke noe problem spør du meg!Anonymous poster hash: 4facc...9cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå