AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Hei hei. Har per dags dato 3 barn i alderen 2 -11 år. Er verdens herligste barn og jeg koser meg som mamma. Men klart har jeg dager hvor jeg er kjempe sliten og har mest lyst å slite meg i håret pga bekymringer og mye og gjøre. Men nå vil mannen min ha nr 4. Jeg lo godt når han fortalte meg det, men er selv begynt leke litt med tanken. Vi har god økonomi og hus nok til et nytt barn. MEN det jeg er bekymret for er at det blir en veldig stor forskjell og at vi tar oss vann over hodet😊 kan noen fortelle litt om dagene med 4 barn? Er forskjellen veldig stor? Venter spent på svar 😊Anonymous poster hash: 19c7b...746
Faith- Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Du har plutselig ikke plass til hele familien i en normal bil lengre. 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Hei hei. Har per dags dato 3 barn i alderen 2 -11 år. Er verdens herligste barn og jeg koser meg som mamma. Men klart har jeg dager hvor jeg er kjempe sliten og har mest lyst å slite meg i håret pga bekymringer og mye og gjøre. Men nå vil mannen min ha nr 4. Jeg lo godt når han fortalte meg det, men er selv begynt leke litt med tanken. Vi har god økonomi og hus nok til et nytt barn. MEN det jeg er bekymret for er at det blir en veldig stor forskjell og at vi tar oss vann over hodet kan noen fortelle litt om dagene med 4 barn? Er forskjellen veldig stor? Venter spent på svar Anonymous poster hash: 19c7b...746 Vi har seks bar så jeg vet ikke om jeg er den rette til å svare, men det er jo ikke så lenge siden jeg hadde fire.... Den største overgangen syns jeg var fra kun å ha et barn til og få to. Etter det syns jeg ikke forskjellen har vørt så merkbar. Det er jo selvfølgelig en del praktiske problemer med en gang man har flere enn tre barn, som bil, ferieturer mm. Men hvis begge er klare for et barn til og er et bra team, så ser jeg ingen uovervinnelige utfordringer. Og tenk så utrolig koselig for barna å ha mange søsken. Anonymous poster hash: 50495...01e
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Vi har 6. 5 gutter og en jente. Det går så fint Anonymous poster hash: 76420...075
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Vi har 6. 5 gutter og en jente. Det går så fint Anonymous poster hash: 76420...075 Er dere Jehovas Vitner?Anonymous poster hash: 0ee3b...e5e 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Det er Smiths venner som skal ha mange barn! Anonymous poster hash: 597c3...dee 2
SiMa Skrevet 21. september 2015 #7 Skrevet 21. september 2015 Det er flere religioner som "skal" ha mange barn. (Eller bare skal ha sex hvis formålet er reproduksjon, noe som i praksis blir det samme.) Det er til og med mennesker som velger å få mange barn uten å være religiøse! 1
asterix Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Jeg har 8 og merket ingen forskjell på 3 og 4 i hvert fall. Nå er vi nede i 4 hjemmeboende igjen i en periode og huset føles nesten tomt.
Mafalda Skrevet 21. september 2015 #9 Skrevet 21. september 2015 Vi hadde tripp-trapp-tresko i ganske kjapp rekkefølge, og fikk nummer fire noen år senere. Det var en skikkelig bonusbaby-masse kos og null stress, storesøsken som kappet om å bidra. Litt mer å gjøre, litt mindre søvn, litt dyrere, men absolutt ikke avskrekkende. Vi har fått nummer fem og seks også, det ville vi jo ikke gjort hvis det var bare mas, styr og kaos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå