Gå til innhold

Gikk på vekta og ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veide 68 kg!! :O Har aldri veid så mye før. Jeg skal være ærlig og innrømme at det har blitt vel mye godteri i det siste, så det er min egen feil :P Selv om jeg trener mye, så nytter det ikke når man bare spiser drittmat:p Men nå må jeg gå ned til 55 kg. Dette skjedde på fredag og jeg fikk helt panikk. Er det mulig liksom.. Nå har jeg valgt å legge meg på 1500 kcal. Jeg har ikke noe problem med trening, fordi det er noe jeg elsker. Jeg trener som regel 5 ganger i uken, der jeg forbrenner ca. 600 kcal hver treningsøkt. Trener spinning og mye løpeturer + en del styrke. Er 1500 kcal greit? Går jeg ned med det? Kan også legge til at jeg har en aktiv jobb og går over 15 000 skritt i løpet av en vakt. Jobber på sykehus. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veide 68 kg!! :O Har aldri veid så mye før. Jeg skal være ærlig og innrømme at det har blitt vel mye godteri i det siste, så det er min egen feil :P Selv om jeg trener mye, så nytter det ikke når man bare spiser drittmat:p Men nå må jeg gå ned til 55 kg. Dette skjedde på fredag og jeg fikk helt panikk. Er det mulig liksom.. Nå har jeg valgt å legge meg på 1500 kcal. Jeg har ikke noe problem med trening, fordi det er noe jeg elsker. Jeg trener som regel 5 ganger i uken, der jeg forbrenner ca. 600 kcal hver treningsøkt. Trener spinning og mye løpeturer + en del styrke. Er 1500 kcal greit? Går jeg ned med det? Kan også legge til at jeg har en aktiv jobb og går over 15 000 skritt i løpet av en vakt. Jobber på sykehus. 

Så lenge du forbrenner mer en du spiser går du ned. Kan anbefale deg å bruke my fitness pal :)

Anonymous poster hash: ae82b...8ec

Skrevet

Så lenge du forbrenner mer en du spiser går du ned. Kan anbefale deg å bruke my fitness pal :)

Anonymous poster hash: ae82b...8ec

Ok, takk for tips :)

Skrevet

Ja, du vil gå ned i vekt på 1500 kcal. Men sunt, det er det ikke! Så lenge du er i såpass mye aktivitet som du er, vil du antakelig gå på en smell fortere enn du kan si "diett". I første omgang vil jeg anbefale å kutte ut godteri, brus etc i hverdagen, og fokusere på å få i deg gode, sunne måltider.

Anonymous poster hash: 52463...012

Skrevet

Ja, jeg kan love deg at du går ned på 1500 kalorier og trener så mye! Da skal du gå ganske raskt ned :)

Anonymous poster hash: 67cbf...56c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...