bilselger.no Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 (endret) Hei Jeg har fått meg jobb som bilselger. Har ennå ikke forhandlet om lønn. Så dette blir spennende. Hva kan jeg forvente når jeg begynner? I den butikken er vi bare 2 selgere så det blir ganske mye jobb det er jeg forbredt på. Jeg skal selge på nybil, bruktbil og bedrift. Hva kan jeg forvente i lønn?? Blir takknemlig for råd og hjelp Endret 20. september 2015 av bilselger.no
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Du får vel heller vise hva du duger til, med den lønna de har fastsatt. Ikke sikkert heller de har noen form for bonuser etter hva da klarer å selge heller. For du har vel fått vite hva du får i lønn, siden du har fått jobben?? Anonymous poster hash: aa4bc...c99
bilselger.no Skrevet 20. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2015 Du får vel heller vise hva du duger til, med den lønna de har fastsatt. Ikke sikkert heller de har noen form for bonuser etter hva da klarer å selge heller. For du har vel fått vite hva du får i lønn, siden du har fått jobben?? Anonymous poster hash: aa4bc...c99 nei har ikke fått vite noe ennå. Jeg har fått vite at jeg er den eneste som skal i et møte den dagen å snakke om lønn. jeg får jobben når jeg godtar lønn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå