AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Finnes det et annet forum i Norge som er like bra som KG var for noen år siden? Et post og stikk forum? Der jeg kan være anonym, spørre om det jeg vil og få svar på stedet? Det kunne man på KG før, det er vanskeligere nå. Før kunne du spørre på KG f.eks hvor mange bokstaver det var i farge blå og få titalls med sider med svar, i dag blir du bare kalt troll eller "gjør leksene dine selv". Anonymous poster hash: ac95d...28e
Sir Winston Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Finnes det et annet forum i Norge som er like bra som KG var for noen år siden? Et post og stikk forum? Der jeg kan være anonym, spørre om det jeg vil og få svar på stedet? Det kunne man på KG før, det er vanskeligere nå. Før kunne du spørre på KG f.eks hvor mange bokstaver det var i farge blå og få titalls med sider med svar, i dag blir du bare kalt troll eller "gjør leksene dine selv". Anonymous poster hash: ac95d...28e Det er tre (3)! B - L - Å = 3 bokstaver.
Gjest Trollkarlen Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Den tiden er over. Grunnen til at det var mulig for "noen år siden" var fordi kvinner var så ny til internett. Nå som mange har hatt lang fartstid på nettet så forandrer jo ting seg. Du får mimre om disse glansdagene da internett var noe nytt for kvinnene her på KG.
Gjest Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 (endret) Pratekompaniet er vel ganske likt KG Vet ikke om det fortsatt eksisterer da eller om det evnt har utviklet seg som KG har Endret 20. september 2015 av Hello Kitte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå