Nåleputa Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Hei! Jeg er ute etter å kjøpe meg noen fine klassiske jobbklær. Hvor handler dere? Jeg synes det er så mye rart å handle, og mye vulgært på nett. 1
peppermyntete Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Jeg finner mye fint på Oasis, Vila, H&M (de har en "classy" avdeling), Vivikes og KappAhl.
WubWub Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Jeg finner mye fint på Oasis, Vila, H&M (de har en "classy" avdeling), Vivikes og KappAhl. Hun spurte etter fine dameklær som IKKE er vulgære. Nøkkelordene her er : ikke vulgære.
peppermyntete Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Hun spurte etter fine dameklær som IKKE er vulgære. Nøkkelordene her er : ikke vulgære. Du handler kanskje mye kvinneklær hos disse butikkene? 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Hun spurte etter fine dameklær som IKKE er vulgære. Nøkkelordene her er : ikke vulgære. Hva er poenget ditt? Åpenbart har du ikke særlig peiling på hva som går innunder vulgært. Type superkul.no og mye som er å finne på nelly.com er vulgært. Det meste av det peppermyntete foreslo er type basisklærbutikker. Anonymous poster hash: c47cf...d73 3
WubWub Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Du handler kanskje mye kvinneklær hos disse butikkene? Nei jeg shopper ikke i slike vulgære butikker. Her er det sofistikasjon, klasse og stil som er i førersetet når jeg handler kvinneklær.
globalagogo Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Nei jeg shopper ikke i slike vulgære butikker. Her er det sofistikasjon, klasse og stil som er i førersetet når jeg handler kvinneklær. Zizzi..?
peppermyntete Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Nei jeg shopper ikke i slike vulgære butikker. Her er det sofistikasjon, klasse og stil som er i førersetet når jeg handler kvinneklær. Forklar gjerne hva du definerer som vulgære klær hvis du mener disse butikkene selger bare det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Jeg handler en del på Floyd og B-young, og en god del på Zalando. Hvis du skal ha klær til jobb, så regner jeg med at du har en jobb hvor du må ha litt mer formelle klær? Match har jo mye litt penere, det samme med Noa Noa og Mango. Anonymous poster hash: 9ee26...c96
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Nei jeg shopper ikke i slike vulgære butikker. Her er det sofistikasjon, klasse og stil som er i førersetet når jeg handler kvinneklær. Hva er en vulgær butikk? En med nakne utstillingsdukker? Vet du hva vulgær betyr? Anonymous poster hash: 9ee26...c96
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 Zizzi..? Zizziklær har en tendens til å være vulgære på en ikkeseksuell måte. Til tider gyselige klær. Klærne peppermyntete foreslo høres ut som gode eksempler på klassisk pene og enkle klær, langt i fra det jeg kaller vulgært. Anonymous poster hash: dd95a...ce6 2
globalagogo Skrevet 20. september 2015 #12 Skrevet 20. september 2015 Zizziklær har en tendens til å være vulgære på en ikkeseksuell måte. Til tider gyselige klær. Klærne peppermyntete foreslo høres ut som gode eksempler på klassisk pene og enkle klær, langt i fra det jeg kaller vulgært.Anonymous poster hash: dd95a...ce6 Det var ment ironisk, i og med at wubwub ikke kom med noe konkret svar på hva som ikke var vulgært
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #13 Skrevet 20. september 2015 PM Anonymous poster hash: 976cb...a28
mereo Skrevet 21. september 2015 #14 Skrevet 21. september 2015 Zalando, Dorothy Perkins, New Look, Next og Marks & Spencer.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #15 Skrevet 21. september 2015 Jeg bor et sted uten klesbutikker, så jeg har blitt veldig glad i LaRedoute Anonymous poster hash: 52cdf...76e
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #16 Skrevet 21. september 2015 Nei jeg shopper ikke i slike vulgære butikker. Her er det sofistikasjon, klasse og stil som er i førersetet når jeg handler kvinneklær. Du har åpenbart misforstått hva ordet "vulgær" betyr. Anonymous poster hash: c47cf...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå