lovemeloveyou Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 jenter. hvor liker dere dra på første date.og hva for venter dere fra oss
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Oss? Er du kongelig? Du er da bare en person? Anonymous poster hash: a1ae9...317 1
lovemeloveyou Skrevet 20. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2015 Oss? Er du kongelig? Du er da bare en person? Anonymous poster hash: a1ae9...317 Jeg kan være kongelige.du vet ikke det LOL
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Jeg kan være kongelige.du vet ikke det LOL Unnskyld at jeg spør, men hvor gammel er du TS? Anonymous poster hash: dfb8c...fe8
lovemeloveyou Skrevet 20. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2015 Unnskyld at jeg spør, men hvor gammel er du TS? Anonymous poster hash: dfb8c...fe8 Hva betyr Ts??
kisskissbangbang Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Jeg liker best å dra på kafé, for enten en kaffe eller en øl. Mest mulig uformelt, for å bare sjekke om vi har god kjemi og om praten flyter lett og sånn. Andre date kan gjerne være middag, og litt "finere".
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Hva betyr Ts?? TS: trådstarter. Du virker svært ung Anonymous poster hash: dfb8c...fe8
Pinkee Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Enig med kisskissbangbang, første date bør være på en meget uformell plass. Der ingen kikker rart på deg om du går etter 10-15 min. Man skal tross alt bare finne ut om man vil bli kjent med personen. Blir det klaff, så kan man jo enten bli sittende der lenge, eller fortsette en annen plass. Hva som forventes? Egentlig ingenting, men noen mener at den som inviterte skal betale. Jeg er ikke enig, på første date betaler man hver for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå