Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte bør man vaske håret med lilla shampo for at det skal holde seg kaldt, og ikke bli lilla?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker min fra Fudge Urban tre ganger i uka og det er ikke blitt lilla. Men må prøve å bruke den litt mindre, den er jo ikke akkurat billig. 

Skrevet

Jeg bruker min fra Fudge Urban tre ganger i uka og det er ikke blitt lilla. Men må prøve å bruke den litt mindre, den er jo ikke akkurat billig.

jeg har også kjøpt fudge nå. Hadde loreal sin lilla kur men merket ikke noe effekt av den. Må kure håret mye også fordi jeg har bleket det, så tenkte å bruke kur og lillashampo annen hver gang når jeg vasker håret, så da går det nok fint,takk for svar! :)
Skrevet

jeg har også kjøpt fudge nå. Hadde loreal sin lilla kur men merket ikke noe effekt av den. Må kure håret mye også fordi jeg har bleket det, så tenkte å bruke kur og lillashampo annen hver gang når jeg vasker håret, så da går det nok fint,takk for svar! :)

Ja, det høres bra ut. Jeg har også prøvd en annen en, John Frieda tror jeg det var, med null effekt. Fudge Urban er virkelig bra, merket enorm forskjell etter første vask.

Skrevet

Ja, det høres bra ut. Jeg har også prøvd en annen en, John Frieda tror jeg det var, med null effekt. Fudge Urban er virkelig bra, merket enorm forskjell etter første vask.

Har hørt mye bra om fudge sin ja! Det var igrunnen de jeg skulle kjøpe sist, men frisøren nektet meg omtrent å kjøpe fudge å påsto at lillakuren til loreal var såååå mye bedre...
Skrevet

Fudge sin er veldig bra! Men ikke la den sitte i for lenge:)

Anonymous poster hash: d7494...944
Skrevet

Bruker Fudge sin en gang i uken/hver 3 vask. Fungerer helt fantastisk! Lar den sitte i en radiosang omtrent, så har aldri opplevd å bli lille eller grå!

Anonymous poster hash: 2765c...862

Skrevet

Bruker Fudge sin en gang i uken/hver 3 vask. Fungerer helt fantastisk! Lar den sitte i en radiosang omtrent, så har aldri opplevd å bli lille eller grå!

Anonymous poster hash: 2765c...862

Takk for svar :) er veldig redd for å få lilla/grått hår, så jeg har såvidt tørd å la den sitte i tidligere, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...