Mipmip123 Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 (endret) Hvordan skal man klare å komme seg videren etter et forhold? Klarer ikke å date nye folk heller. Jeg blir aldri interessert nok i de. Det har gått 2 år siden det ble slutt nå. Hvor mange år må det ta før jeg slutter å tenke på han hver dag. Endret 20. september 2015 av Mipmip123
KloggeHeidi Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Oi, det var lenge. Har du tenkt på å snakke med noen proffesjonelle om dette? Kjærlighetssorg er normalt.. Men jeg syntes to år er vel lenge. Noen ganger hjelper det å flørte og date andre.. Trenger ikke å være seriøst
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Tror det er ganske vanlig. Er ikke over eksen min selv heller, og det er over to år siden sist hun dumpet meg. Kanskje den beste måten å komme over vedkommende på er å bytte dem ut. Anonymous poster hash: 27130...b8a
Gjest BethD Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Tror det er ganske vanlig. Er ikke over eksen min selv heller, og det er over to år siden sist hun dumpet meg. Kanskje den beste måten å komme over vedkommende på er å bytte dem ut. Anonymous poster hash: 27130...b8a Det tror jeg absolutt det ligger noe sannhet i... Man får noen andre å styre følelsene på..
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 For meg varte den tyngste delen av kjærlighetssorgen rundt to år. Deretter avtok de vondeste stundene, men jeg fortsatte å tenke på ham daglig. Anonymous poster hash: 0b201...a60
Mipmip123 Skrevet 22. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2015 Takk for svar. Har prøvd å bytte han ut. Men klarer aldri å falle ordentlig for andre jeg dater. . Huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå