Gå til innhold

Å komme seg videre etter et tøft forhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan skal man klare å komme seg videren etter et forhold? Klarer ikke å date nye folk heller. Jeg blir aldri interessert nok i de. Det har gått 2 år siden det ble slutt nå. Hvor mange år må det ta før jeg slutter å tenke på han hver dag.

Endret av Mipmip123
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det var lenge. Har du tenkt på å snakke med noen proffesjonelle om dette? Kjærlighetssorg er normalt.. Men jeg syntes to år er vel lenge. Noen ganger hjelper det å flørte og date andre.. Trenger ikke å være seriøst ;)

Skrevet

Tror det er ganske vanlig. Er ikke over eksen min selv heller, og det er over to år siden sist hun dumpet meg. Kanskje den beste måten å komme over vedkommende på er å bytte dem ut.

Anonymous poster hash: 27130...b8a
Skrevet

Tror det er ganske vanlig. Er ikke over eksen min selv heller, og det er over to år siden sist hun dumpet meg. Kanskje den beste måten å komme over vedkommende på er å bytte dem ut.

Anonymous poster hash: 27130...b8a

Det tror jeg absolutt det ligger noe sannhet i...

Man får noen andre å styre følelsene på..

Skrevet

For meg varte den tyngste delen av kjærlighetssorgen rundt to år. Deretter avtok de vondeste stundene, men jeg fortsatte å tenke på ham daglig. 

Anonymous poster hash: 0b201...a60
Skrevet

Takk for svar. Har prøvd å bytte han ut. Men klarer aldri å falle ordentlig for andre jeg dater. . Huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...