AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Etter 4 mnd med brutte løfter, utallige forsøk på å få ham i tale om hva/hvor han vil, og i det siste "ringer deg etterpå", har jeg nå endelig greid å slette fyren fra snapchat og facebook!! Kjenner jeg lurer litt på om han i det hele tatt merker jeg er borte... Han har fått haugevis av anledninger til å trekke seg ut, servert på et sølvfat, men neida. Nå gidder ihvertfall ikke jeg å prøve lenger!Anonymous poster hash: 5b150...6e1 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 ok Anonymous poster hash: 35552...49c 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Etter 4 mnd med brutte løfter, utallige forsøk på å få ham i tale om hva/hvor han vil, og i det siste "ringer deg etterpå", har jeg nå endelig greid å slette fyren fra snapchat og facebook!! Kjenner jeg lurer litt på om han i det hele tatt merker jeg er borte... Han har fått haugevis av anledninger til å trekke seg ut, servert på et sølvfat, men neida. Nå gidder ihvertfall ikke jeg å prøve lenger!Anonymous poster hash: 5b150...6e1 Flott gratulerer - få deg et liv heller nå...høres ut som du savner oppmerksomheten og det er ikke bra. Anonymous poster hash: f4354...973 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Han har fått haugevis av anledninger til å trekke seg ut, servert på et sølvfat, men neida. Anonymous poster hash: 5b150...6e1 Virker som om du tenker at det er hans ansvar å avslutte? Dersom forholdet ikke materialiseres seg kan du også trekke deg ut, når som helst. Du har ansvar for din tid, tross alt. Men fint for deg. Neste gang kan du bare ta mangelen på interesse med en gang, ikke hale ut tingene. Du trenger slite deg ut i fire måneder for å vite det. Anonymous poster hash: a3f0f...179 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Ikke så lett når man samtidig får en haug med uoppfprdrete bekreftelser og sånn. Men handling teller jo mer enn ord. Jeg var nok alt for tålmodig. Anonymous poster hash: 5b150...6e1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Kanskje han ikke var over eksen sin? Anonymous poster hash: 0c7c0...1b6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Jaggu ringte han meg ikke, hadde ikke fått med seg slettingen engang. Men han ble pissesur og klasket på da jeg fortalte ham det og skulle nå faen ikke plage meg om det var sånn det skulle være. Sendte ham en melding der jeg skrev at jeg er åpen for å høre hans versjon, men at jeg føler at jeg går på gress og får kastet til meg noen smuler innimellom, og at jeg ikke synes det er så veldig kjekt. Da forstod han plutselig og skulle ringe meg i morgen?! Jaja. Over eksen burde han være, det er mange år siden det ble slutt. Men han har mange tegn på det som ble postet her inne for et par uker siden, om EU-folk-emotionally unavailable. Og han har, etter eget utsagn, ikke vært sammen med noen sånn skikkelig etter henne. Her er link til den artikkelen igjen http://www.elephantjournal.com/2015/07/are-you-with-an-emotionally-unavailable-person/Anonymous poster hash: 5b150...6e1
Gjest BethD Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Du er ikke ferdig med han ivertfall.. Det er jo tydelig.. Isåfall hadde du ikke tatt telefonen da han ringte, og ivertfall ikke sittet å ventet på at han ska ringe deg imorgen.. Blokk nr hanS?!?
Gjest Raindrops Skrevet 21. september 2015 #9 Skrevet 21. september 2015 Nei nei nei, du er IKKE åpen for å høre hans versjon, hva skal det tjene til? Slett, blokk, glem.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #10 Skrevet 21. september 2015 Jeg holder ikke pusten mens jeg venter, den sangen og dansen har jeg hørt før. Men ja, dere har rett, jeg er ikke ferdig med ham. Men det er nå lettere å bli ferdig når man ikke ser navnet hans overalt... Anonymous poster hash: 5b150...6e1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #11 Skrevet 21. september 2015 Du må bare ha litt mer uforpliktende sex med ham, så ordner det seg nok! Anonymous poster hash: 627e0...1ee
nyher Skrevet 21. september 2015 #12 Skrevet 21. september 2015 Nå får jo han siste ordet og du blir stående igjen med jokeren. Du skulle aldri bedt han om å få hans versjon, men bare sagt at nok er nok.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #13 Skrevet 21. september 2015 Du må bare ha litt mer uforpliktende sex med ham, så ordner det seg nok! Anonymous poster hash: 627e0...1ee Har faktisk ikke vært så mye sex heller, sist jeg traff ham tilbragte vi tre netter sammen og hadde sex kun EN... Jeg driter egentlig i hvem som får siste ordet, jeg ønsker ham ikke noe vondt, men jeg vil ikke meg selv mer vondt. Anonymous poster hash: 5b150...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå