sdfj Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 hvorfor tenner folk på å chatte dirty?? får jo egentlig ikke noe utav det uansett...... eneste som kan skje er at man blir kåt å må ordne opp selv.... hvorfor ikke bare bestille ei hore??? viss det er så nødvendig.. desuten har jo de fleste kone å greier... :o :o
Icy Skrevet 20. september 2004 #2 Skrevet 20. september 2004 hvorfor tenner folk på å chatte dirty?? får jo egentlig ikke noe utav det uansett...... eneste som kan skje er at man blir kåt å må ordne opp selv.... hvorfor ikke bare bestille ei hore??? viss det er så nødvendig.. desuten har jo de fleste kone å greier... :o :o Chatting er en form for flørt vettu. Og har man kone er grunnen desto større til at man kan ty til chatting for det er mer uskyldig enn å flørte på byn. Er selv innom en del chattesider, men blir aldri direkte kåt av å chatte med en jente, vel har kanskje hendt men meget sjeldent. Er det samme som å sende sms og det kan også være spennende... det vet nok de fleste! Men selvfølgelig kan hende det er de som blir kåt bare ved å chatte hver gang. Men da tyder det på at det er lenge siden de har fått seg noe . . . .
Gjest Pepper Skrevet 20. september 2004 #3 Skrevet 20. september 2004 Det er da virkelig en LAAAAANG vei mellom å chatte på internett og å bestille ei hore. De fleste har ikke "kone å greier". Jeg, for eksempel, har ikke kone. Ikke mann heller, forresten. Jeg bor alene. Og er jente. Jeg kunne da aldri tenke meg å bestille ei hore????? Dyrt er det også.... Ja, jeg blir kåt av å chatte med andre. Og ordner gjerne opp selv. Poenget er å få noen nye input, i stedet for de samme, gamle fantasiene. Å få et samspill med en annen, få noen til å tenne meg, i stedet for å måtte tenne meg selv hver gang. Selv om du ikke får noe ut av det, betyr ikke det at mange andre ikke liker det. Det er derfor det er så mange sånne chatte-steder, fordi folk liker det og tenner på det. Er du frustert fordi typen din liker å chatte dirty på nettet?
sdfj Skrevet 23. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2004 Det er da virkelig en LAAAAANG vei mellom å chatte på internett og å bestille ei hore. De fleste har ikke "kone å greier". Jeg, for eksempel, har ikke kone. Ikke mann heller, forresten. Jeg bor alene. Og er jente. Jeg kunne da aldri tenke meg å bestille ei hore????? Dyrt er det også.... Ja, jeg blir kåt av å chatte med andre. Og ordner gjerne opp selv. Poenget er å få noen nye input, i stedet for de samme, gamle fantasiene. Å få et samspill med en annen, få noen til å tenne meg, i stedet for å måtte tenne meg selv hver gang. Selv om du ikke får noe ut av det, betyr ikke det at mange andre ikke liker det. Det er derfor det er så mange sånne chatte-steder, fordi folk liker det og tenner på det. Er du frustert fordi typen din liker å chatte dirty på nettet? Typen min chatte dirty på nettet?? hahahaha du får meg faktisk til å flire.. Nei tror nok ikke han gjør det... eller kanskje det er grunnen til at vi ikke har sex... hmmm nå ga du meg noe å tenke på...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå