AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Hei! Har over lengre tid telt kalorier, og har på en eller annen måte greid å klusse det til så jeg henger langt etter på kaloriene. Som feks idag spiser jeg på fredagens kalorier. Jeg drakk igår når jeg spiste på torsdagens kalorier og jeg har igjen 791 der, velger å ikke spise de iom at jeg drakk. Så nå er jeg altså på fredagens kalorier, og jeg skal spise 1600 kalorier om dagen. Har igjen 1034 på fredagens, 1600 på lørdagens og 1600 idag. Gjennomsnittet blir vel betraktelig lavere når jeg henger så etter eller? aner ikke hvordan jeg skal spise meg opp til riktig nivå heller. Energien er jo på topp og jeg spiser meg stappa til hvert måltid. Anonymous poster hash: 6558b...b29
Gjest Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Huh?? Hvorfor gjøre det så komplisert? Spis det du skal i dag. Fredag var på fredag og du skal ikke bry deg i dag om hva du gjorde på fredag. Hver dag er en ny dag, og da skal du spise det du skal spise den dagen. Har du klusset det til tidligere i uka lar du det gå i glemmeboka. Beklager ts, men det du driver med er tullete, og høres ikke sunt ut. Ikke dra med deg feil, la det ligge og begynn på ny!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Huh?? Hvorfor gjøre det så komplisert? Spis det du skal i dag. Fredag var på fredag og du skal ikke bry deg i dag om hva du gjorde på fredag. Hver dag er en ny dag, og da skal du spise det du skal spise den dagen. Har du klusset det til tidligere i uka lar du det gå i glemmeboka. Beklager ts, men det du driver med er tullete, og høres ikke sunt ut. Ikke dra med deg feil, la det ligge og begynn på ny! Jammen hvis jeg spiser dagens kalorier idag og hopper over fredagen og lørdagens blir det jo ett megaunderskudd? Anonymous poster hash: 6558b...b29
Gjest Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Jammen hvis jeg spiser dagens kalorier idag og hopper over fredagen og lørdagens blir det jo ett megaunderskudd?Anonymous poster hash: 6558b...b29 Hva så? Du tåler det, livet er mer enn en uke, og over tid har det ingenting å si! Men hvis du sliter med sykdom eller noe kan det jo være noe annet, men da bør du diskutere dette med legen din, ikke oss.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Hva så? Du tåler det, livet er mer enn en uke, og over tid har det ingenting å si! Men hvis du sliter med sykdom eller noe kan det jo være noe annet, men da bør du diskutere dette med legen din, ikke oss. Ok, tusen takk for svar Anonymous poster hash: 6558b...b29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå