Gjest earlgrey Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 (endret) Jeg har naturlig mørk blondt/lys brunt hår men farger det et par nyanser mørkere. Men fargen forsvinner jo litt etterhvert, så jeg lurer på om det finnes en sjampo som gjør håret en nyanse mørkere og gjør at fargen holder seg kald? Endret 20. september 2015 av earlgrey
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 kan du poste bilde av håret? Anonymous poster hash: 4697e...79f
himmeloghav Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Jeg har naturlig mørk blondt/lys brunt hår men farger det et par nyanser mørkere. Men fargen forsvinner jo litt etterhvert, så jeg lurer på om det finnes en sjampo som gjør håret en nyanse mørkere og gjør at fargen holder seg kald? Du får kjøpt shampo og balsam for farget hår.
tørkestativ Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Tviler på at du får tak i shampo som gjør håret mørkere, men vil du ha kaldere hår, kan du bruke lillashampo
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Sjekk ut evo faboloso. Usikker på om noen av de gjør det kaldt, men de fungerer med å gi en piff til fargen hvert fall Anonymous poster hash: 2b68d...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå