Gå til innhold

Dere som har fylt leppene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dere fornøyde? For en uke siden fylte jeg på 0,8 ml restylane, mest i overleppen og litt i midten av underleppen. Etter hevelsen gikk ned så ser jeg nesten ingen forandring! Jeg er kjempeskuffet. Hun sa jeg kunne komme tilbake og fylle på resten, men jeg tviler på at de siste små ml vil hjelpe. Jeg har spurt venninnene mine, og de bekrefter at det ikke viser. Jeg ser at andre har stor effekt av fillers, og lurer på hvor mye de har fylt på. Ønsker ikke duckface, men hadde virkelig håpt at jeg skulle få fyldigere lepper enn dette. 

Ser at jeg burde minst hatt en sprøyte til, men det har jeg ikke råd til  :(

Anonymous poster hash: e8f9e...4ba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttens syn på restylane:

Hun gir sikkert en bra BJ, selv om hun ser ut som sofie elise (det er ikke positivt). har aldri i mitt liv sett noen som er fine med fylte lepper.

Har du? del med meg!

Anonymous poster hash: 03172...9e2
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde litt den samme opplevelsen, men gikk tilbake og fylte på de siste dråpene. Det ble en verden av forskjell og jeg er kjempefornøyd ennå, noen måneder etter.

Anonymous poster hash: 13906...bed

Skrevet

Guttens syn på restylane:

Hun gir sikkert en bra BJ, selv om hun ser ut som sofie elise (det er ikke positivt). har aldri i mitt liv sett noen som er fine med fylte lepper.

Har du? del med meg!

Jeg spurte ikke deg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde litt den samme opplevelsen, men gikk tilbake og fylte på de siste dråpene. Det ble en verden av forskjell og jeg er kjempefornøyd ennå, noen måneder etter.

Anonymous poster hash: 13906...bed

Takk for svar :smilyblomst:  Da prøver jeg det og håper jeg får den samme positive effekten som deg.

Skrevet

Det er ikke pent. 
Bare vær glad det ikke synes denne gangen. Spar pengene og bruk det på noe annet.

Anonymous poster hash: 198d6...70d
Skrevet

har aldri i mitt liv sett noen som er fine med fylte lepper.

Har du? del med meg!

Rosie Huntington-Whiteley, Keira Knightley, Candice Swanepoel, Scarlett Johansson.

Restylane er som kirurgi mest - det ser bra ut om det ikke er åpenbart, men menn kan kun se det om det er åpenbart - og derfor under troen om at det alltid ser fake ut. Akkurat som silikonimplantater, hair extensions, hakeimplantat og de fleste ting kvinner som har råd til foretar seg osv.

Majoriteten av kvinner i media har gjort x antall ting for å forbedre utseende. 

Anonymous poster hash: 9c960...649

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...