AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Har du vært utro? Ligget med en kjendis? Forelsket i en du ikke kan få? Sett noen andre naken? Vist deg naken? Hva er din hemmelighet? Anonymous poster hash: 1b6c6...3ab
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Jeg har sykt lyst på ekskjæresten til ei venninne, både seksuelt og romantisk... Anonymous poster hash: f6d63...22d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Ja på alle, men det har aldri vært noen hemmelighet Var utro mot min eks, og fortalte ham det dagen etterpå Har hatt sex med en kjendis Har vært forelsket i en jeg ikke kunne få, jeg fortalte ham det og jeg kom over det. Vi er i dag gode venner Nakenhet er ingen tabu i min verden Kommer faktisk ikke på en eneste hemmelighet jeg harAnonymous poster hash: 63cd6...09b 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Jeg ble voldtatt som 15 åring. Det er nå 11 år siden, og enda vet ikke en sjel det. Jeg turte aldri si det til noen, ikke en gang en venn. Jeg har levd med det helt alene i mange år. Han som voldtok meg er ikke lenger her i landet, men jeg ser av og til vennene hans som også var tilstedet i rommet når det skjedde. Jeg hater de!Anonymous poster hash: b9f74...1ce 7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Jeg har sykt lyst på ekskjæresten til ei venninne, både seksuelt og romantisk... Anonymous poster hash: f6d63...22d Fantasier er viktige Sjekk venninnens pc/mobil garantert noen frekke bilder av han Anonymous poster hash: 1b6c6...3ab
Gjest Captain Hook Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 ER forelsket i ei jeg aldri kan få. Hun er opptatt og jeg er ikke sånn som ødelegger forhold og knuser andres følelser for å få det som jeg vil. Har vist meg naken foran mange. Dusjer jo naken sammen med folk. Gutter/menn. Har vist meg for jenter også. En hemmelig fantasi jeg har er å ha gruppesex med alle i garderoben når vi likevel står nakne å dusjer sammen En annen som er der inne har også hatt den tanken og han er Heterofil. Jeg er bi.
Cinder Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Har ingen hemmeligheter jeg ikke kunne fortalt her, men har mange jeg ikke ville fortalt på kantina på jobben 2
Faith- Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 (endret) Tror jeg ble voldtatt i Ayia Napa når jeg var 17. Etter en mengde alkohol som jeg alltid, både før hendelsen og etter har tålt uten problemer, så var alt helt svart. Det har jo hendt før at jeg har glemt detaljer når jeg har drukket, men aldri så store ting som hvor jeg har vært osv., så tror kanskje jeg kan ha fått noe i drinken min. Den natten var jeg ute med en del kamerater og venninner, jeg husker ikke at vi gikk videre til andre utsteder, men har blitt fortalt at plutselig så kunne ikke vennene mine finne meg. Jeg var visst vekke en god time før de fant meg helt gjennomvåt (jeg hadde tydligvis vært i vannet på standen) og gåtende (jeg gråter aldri foran vennene mine). Når vi kom tilbake på hotellet lå jeg i lengre tid å gråt og kastet opp på do mens bestvennen min passet på meg. Han klarte ikke få ut av meg hva som hadde skjedd og når jeg våknet opp dagen etter husket jeg ingenting. Jeg prøvde å bare avfeie det, både fordi jeg ikke ville tenke på det, men også fordi spesielt en del av guttene jeg reiste sammen så ut til å ha veldig dårlig samvittighet for at de ikke hadde passet på meg bedre (noe jeg så klart ikke klandrer dem for). Tror en del av dem også misstenker at noe kan ha skjedd den kvelden, for jeg var nok ikke helt meg selv i tiden etterpå. Men ingen vet det som gjør meg mest sikker på at noe skjedde den kvelden, og det er at når jeg våknet opp dagen etter så hadde jeg ikke truse på (bare shortsen jeg gikk med), jeg fant aldri igjen den trusen jeg tok på meg den kvelden, men har ikke sagt det til noen. Siden jeg ikke ønsker at noen skal få større misstanke om at noe skjedde, og kanskje da også dårligere samvittighet. På en måte så har uvissheten om hva som faktisk skjedde den kvelden plaget meg i mange år, men på en annen side så er jeg egentlig glad jeg ikke kan huske noe, om det skjedde noe. Endret 20. september 2015 av Faith- 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Enkelte som vet noe av dette, men ingen vet alt.. Hatt sex med hore 4 ganger - skjemmes Har vært utro med ca 15 forskjellige Har hatt 2-3 elskerinnen med følelser, litt om hverandre og også samtidig Har hatt sex eller sexuell omgang med venninner, venninner av venninner, og div familiemedlemmer på konas side, alt fra kusiner til halv/ste/inngiftet. Jeg fatter egentlig ikke hvordan jeg får det til. Angrer ikke på noe, bortsett fra horene. Gir meg egentlig ingenting. Bare full og kåt.Anonymous poster hash: 9b8f8...770
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Har hatt både trekant og firkant. Hvis folk som kjenner meg hadde visst det, ville de fått sjokk! Alle tror jeg er så skikkelig Anonymous poster hash: d8c03...005 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 Aldri vært utro og skal heller ikke det i fremtidige forhold. Aldri ligget med en kjendis. Ja har sett folk nakne før og folk har sett meg nakne, helt normalt det. Ikke noe flaut over det. Har heller ingen spesielle sex opplevelser som avviker fra det normale så om noen spør så trenger jeg ikke holde noe hemmelig. Det eneste jeg kan komme på av ting jeg er flau over og helst ikke vil at noen skal vite er at jeg er en ung mann som definerer meg som hetrofil, men jeg har lyst til å bli knulla av en svart mann. Jeg stemmer forresten frp. Anonymous poster hash: 46940...536 8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #12 Skrevet 20. september 2015 Jeg har aldri hatt sex med en kjendis, men en kjendisvenn betrodde meg at han angret på at han ikke hadde hatt sex med meg når han hadde sjansen. Jeg hadde ikke hjerte til å fortelle han at han aldri har hatt sjansen. Anonymous poster hash: 93207...2b2 12
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #13 Skrevet 20. september 2015 Sex med min kjærestes beste kompis... Beste sexen jeg hatt! Anonymous poster hash: d5239...f4c 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #14 Skrevet 20. september 2015 Jeg har vært uteo i to av tre langvarige forhold. Er nå i et forhold jeg ikke kan se for meg å skulle være utro i, men en vet aldri. Jeg faker nesten alle orgasmene med kjæresten min. Ser igrunn ingenting galt med det, jeg nyter sexen like mye uten orgasme, og han får egopåfyll.Anonymous poster hash: 57bf3...48b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #15 Skrevet 20. september 2015 Tenner på eldre menn. Debuterte som 16åring med en på 42år og har fortsatt å ligge med menn på den alderen. Anonymous poster hash: 9255e...074 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #16 Skrevet 20. september 2015 Jeg har en pågående affære med min kollega, som både er gift og har barn Jeg er forøvrig singel. Og nei, jeg har faktisk ikke et snev av dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: 26d85...832 2
altflyter Skrevet 20. september 2015 #17 Skrevet 20. september 2015 Jeg er forelsket i kjæresten til en venninne, men ville selvsagt aldri gjort noe med det. Tror faktisk at han tror jeg misliker ham fordi jeg unngår ham på fester ol 6
altflyter Skrevet 20. september 2015 #18 Skrevet 20. september 2015 Jeg har en pågående affære med min kollega, som både er gift og har barn Jeg er forøvrig singel. Og nei, jeg har faktisk ikke et snev av dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: 26d85...832 Dømmer ikke, men må bare spørre: hvorfor ikke dårlig samvittighet? 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #19 Skrevet 20. september 2015 Var en liten periode jeg lå med en på 53år. Jeg var 17år den gangen..... Har ikke noe spesielt for eldre menn, men når vi chattet fikk jeg følelsen av at han var sinnsykt god i sengen. Og det var han også! Men det ble litt stress å få til møter, så til slutt "ga vi opp". Anonymous poster hash: 9480a...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #20 Skrevet 20. september 2015 At jeg hadde sex første gang når jeg var 12 år.Anonymous poster hash: 5c0b0...a10 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå