Gå til innhold

Har begynt å trene - går opp i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er deprimerende! Vet at det kan være muskler, men når går vekten ned igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal mye tid til for å legge på seg muskelmasse. Hva trener du og hvor ofte?

Hvor mye vektoppgang er det snakk om?

Skrevet

Hvis du nylig har begynt å trene er det neppe muskler. Det tar lang tid for kvinner å øke i muskelvekt.

Mest sannsynlig er det vann, det er veldig vanlig at kroppen holder på mer vann når man trener.

• Liker 5
Skrevet

0,7 kg

Skrevet

0,7 kg

Det er jo normal vektvariasjon? Det kan være mensen som er på vei. 

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hva er sa min grunn?

Har trent 5 ganger i uka i 5 uker. Er medlem i VG vektklubb å spiser derfor mine anbefalte 1250kalorier om dagen. Vekten gikk opp 2 kg, og er nå tilbake på startvekt. I CM har jeg gått ned da, men er det virkelig mulig å få så mye muskler så fort? Trodde det tok mye lengere tid...

Skrevet

Hva er sa min grunn?

Har trent 5 ganger i uka i 5 uker. Er medlem i VG vektklubb å spiser derfor mine anbefalte 1250kalorier om dagen. Vekten gikk opp 2 kg, og er nå tilbake på startvekt. I CM har jeg gått ned da, men er det virkelig mulig å få så mye muskler så fort? Trodde det tok mye lengere tid...

Jeg føler at jeg får muskler dagen etter trening. Synes lår og legger blir større også. Uansett så er det sunt for helsen å trene selv om man ikke går ned, men man vil jo ikke gå opp heller da.

Skrevet

Mest sannsynlig er det vann og muskler. Hvor lang tid det tar før du begynner å slippe vannet, varierer fra person til person. Med meg tok det vel et halvt år eller noe slikt. Men, det bekymret meg lite, bedre å trene, enn å la det være.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg føler at jeg får muskler dagen etter trening. Synes lår og legger blir større også. Uansett så er det sunt for helsen å trene selv om man ikke går ned, men man vil jo ikke gå opp heller da.

Dette er noen du innbiller deg. Det tar lang tid å bygge muskler som syntes eller er markerte, spesielt for kvinner. LANG tid.

Tipper variasjonen i vekta di kommer av væske eller eventuelt fett. Ei kvinne kan maks bygge 0,5 kg muskler per måned og da må du trene intensivt 4 ganger i uka! 

Eneste måten å bygge muskler raskere er om du tar anabole steroider, da hadde jeg trodd på at du fikk muskler dagen etter trening.

Tar du testosteron/steroid tilskudd?

Endret av WubWub
Skrevet

Det er deprimerende! Vet at det kan være muskler, men når går vekten ned igjen?

Finn heller frem det gode, gamle målebåndet, du.

Anonymous poster hash: e766c...207

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Mynona, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...