Gå til innhold

Hvor mange øl tåler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en grense på rundt 6-7.
I dag har jeg drukket fire øl hjemme og føler meg ikke brisen. I går drakk jeg 5 øl ute og ble ganske fin i formen, husker alt men litt småsjanglete og full i oppførsel. Hvor fort pleier dere å drikke? Jeg kan ta tre fire øl i timen så blir så tidlig full føler jeg..

Anonymous poster hash: f9e96...490
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke grense, men rundt 6 da er jeg full. 7 og fler blir jeg ganske wasted på, siden da slår det raskt over i shots oppå det hehe.

Anonymous poster hash: f9e96...490
Skrevet

Men etter 2 cider blir jeg fnisete og teit.

Pleier vel å drikke en cider i timen på starten av kvelden. Jeg er billig i drift.

• Liker 1
Skrevet

Ikke så mange lenger. Da jeg var yngre så kunne jeg drikke nesten som en svamp, være i toppform og fortsatt være i fin form dagen etter. Nå litt eldre, med en krevende hverdag med jobb 6-7 dager i uken, trening og alt det andre man må gjøre så har jeg ikke lenger samme overskudd til det. Er vel like greit, målet er jo ikke å bli så full som mulig lenger, bare å kose seg. 

Anonymous poster hash: 87832...2ff
  • Liker 1
Skrevet

Blir brisen av rundt 10 halvlitere, full av 14-15

Skrevet (endret)

Føler jeg blir full av 4.... Men det er veldig avhengig av dagsform, og type øl selvsagt :P

Endret av Zereta
  • Liker 1
Skrevet

Vanlige norske 0,5l med alkoholprosent på 4,5ish?

Blid etter to, brisen etter fire, god og full etter seks, dritings etter åtte, sjangler hjem etter 10+

• Liker 2
Skrevet

Alt for mange. Jeg er dyr i drift.

• Liker 1
Skrevet

nå drikker jeg nesten aldri lenger, så er nok ganske billig i drift sånn sett, 2, så kjenner jeg det, 4 er jeg vell ganske full og 6+ så bærer det hardt utfor :P

Skrevet

"vanlig øl"- ikke mer enn tre, reagerer på etter eller annet. Mer fancy øl, 4-6 før jeg blir brisen og 6-8 så er jeg full :)

Anonymous poster hash: 5873f...2e9
Skrevet

Er i godstemning etter 3 halvlitere. 2 på en god/dårlig dag.

Anonymous poster hash: 05f06...d83
Skrevet

Utenom at jeg ikke liker øl, og ikke klarer mer enn en slurk før jeg brekker meg..:) men drikke med tilsvarende alkohol% og størrelse.

1-2: brisen, litt surrete og rommet kan begynne å bevege seg litt rart

3-4: ganske god full, om kvelden er lang drikker jeg gjerne litt mer utover for å opprettholde, ellers holder dette

5-6: alt for full (så lenge ikke gjort som over her)

Anonymous poster hash: ccfce...197

Skrevet

Blir kasta ut etter 10 :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan definerer dere full?

Jeg tror jeg blir ganske raskt full, men når jeg ført har blitt det så skal det mye til for å bli særlig mye fullere. På den måten tåler jeg vel en hel del, men det er absolutt ikke nødvendig.

Skrevet

Utenom at jeg ikke liker øl, og ikke klarer mer enn en slurk før jeg brekker meg.. :) men drikke med tilsvarende alkohol% og størrelse.

1-2: brisen, litt surrete og rommet kan begynne å bevege seg litt rart

3-4: ganske god full, om kvelden er lang drikker jeg gjerne litt mer utover for å opprettholde, ellers holder dette

5-6: alt for full (så lenge ikke gjort som over her)

Anonymous poster hash: ccfce...197

Det skal vel ikke være mulig? Er du sikker på at prosenten er lik øl?

• Liker 2
Skrevet

Jeg tåler veldig lite, og merker det etter allerede én halvliter. Etter 3 er jeg ganske brisen og veldig full etter 6. Nå skal det sies at jeg drikker relativt fort. Skal ikke klage, sparer jo en del penger på det.

Skrevet

Jeg blir dritings på en sixpack flaskeøl. Ikke sånn at jeg ikke husker en dritt, men skikkelig full og har det kjempegøy.

Skrevet

Er full og blid på 6 glassflasker med øl. 

Skrevet

En sixpack er nok for at jeg er skikkelig i farta. Merker det godt etter 3 øl. 

Anonymous poster hash: 7dbf8...d51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...